به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در شرایطی مسابقه امروز مقابل نساجی مازندران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی را واگذار کرد که نیمه نخست را با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهید وطنی پشت سر گذاشته بود، اما در نیمه دوم که سه گل خورد، دو اخراجی هم در خط حمله‌اش داد.

شرزود تمیروف که در ترکیب ابتدایی پیکان قرار گرفته بود، در دقیقه ۵۴ اولین کارت زرد را دریافت کرد و در دقیقه ۶۳ بخاطر افتادن در محوطه جریمه نساجی با تصمیم عجیب بیژن حیدری با اخطار دوم مواجه شد تا از زمین اخراج شود و تیمش را ۱۰ نفره کند.

1869287

تمیروف که در نیمه اول دو بار فرصت‌سوزی کرده و در محوطه جریمه نساجی توپ را به بازیکنان حریف داده بود، در حالی از زمین اخراج شد که یک دقیقه پیش از آن، خودروسازان گل دوم را با اشتباه مدافع خودی در دفع توپ دریافت کردند تا یک گل به خودی و یک اخراجی در فاصله دو دقیقه، کارشان را برای صعود سخت کند.

در شرایطی که پس از دو گل نساجی و اخراج تمیروف از زمین، سیدمجتبی حسینی تصمیم گرفت عرفان گلشنی و ساسان حسینی را برای تقویت خط حمله‌اش وارد زمین کند و جانشین منصور باقری و ابراهیم صالحی کند، گلشنی هم مثل مهاجم ازبک از زمین اخراج شد!

عرفان گلشنی، مهاجم تعویضی و جوان پیکان، در دقیقه ۱+۹۰ که در میانه زمین قصد مهار توپ را داشت، پس از برخورد استوک با پای رضا جعفری به یکباره با کارت قرمز مستقیم بیژن حیدری مواجه شد تا تیمش امیدهای بازگشت را کاملا از دست بدهد.