به گزارش "ورزش‌سه"، مسئولان سازمان لیگ پیش از قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دو ورزشگاه را برای برگزاری فینال معرفی کردند، که یکی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان بود و دیگری ورزشگاه یادگار امام.
با این حال قرعه‌ای که در مرحله نیمه‌نهایی از گلدان خارج شد و همین‌طور آماده نشدن ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برای میزبانی شرایط را برای انتخاب استادیوم فینال مسابقات جام حذفی دگرگون کرد.
براساس قرعه‌کشی انجام شده، استقلال در تهران در یکی از بازی‌های مرحله نیمه نهایی باید در ورزشگاه آزادی از نساجی مازندران میزبانی کند و در سوی دیگر تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاهی که هوادار اعلام خواهد کرد، که احتمالا دستگردی اکباتان خواهد بود، به مصاف هوادار می‌رود.
این قرعه یعنی احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در فینال مسابقات وجود دارد و با این وصف انتخاب تبریز برای میزبانی از این مسابقه چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. این موضوعی بود که محمد میر مجری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی و روشنک مسئول مسابقات جام حذفی سازمان لیگ هم به صورت گذرا به آن پس از پایان مراسم قرعه‌کشی پرداختند و از احتمال میزبانی ورزشگاه آزادی حرف به میان آمد.
روشنک در مصاحبه خود پس از پایان مسابقه نیز بار دیگر در جمع خبرنگاران با سوال مشابهی مواجه شد و احتمال اینکه ورزشگاه آزادی میزبان دربی احتمالی در فینال جام حذفی سال جاری باشد را رد نکرد. البته که همچنان باید در انتظار برنده دو دیدار نیمه نهایی ماند و دید چه تیم‌هایی جواز حضور در مسابقه پایانی را پیدا می‌کنند.