به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند پس از برتری بر دانمارک در دیداری دوستانه خود را مهیای بازی فردا برابر آلمان می کند. دیدار کلاسیک اروپا و به همین مناسبت لوئیس فان خال سرمربی هلند در نشستی خبری حاضر شد.

 

فان خال در این نشست با سوالی در مورد شایعات حضور اریک تن هاگ سرمربی آژاکس روی نیمکت منچستریونایتد روبرو شد. فان خال که بین سال های 2014 تا 2016 هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشت و همواره نیز مورد انتقاد قرار می گرفت، به تن هاگ توصیه کرد که راهی یونایتد نشود.

 

فان خال در این رابطه گفت:« اریک تن هاگ مربی بزرگی است و انتخاب او برای منچستریونایتد خوب به نظرمی رسد ولی باید توجه داشت که یونایتد یک باشگاه تجاری است و هدایت این تیم کار دشواری خواهد بود. برای تن هاگ بهتر است که یک باشگاه فوتبال واقعی برود. با اریک هر از چند گاهی حرف می زنیم ولی در مورد پیشنهاد منچستر صحبتی با او نداشته ام. اگر با من تماس بگیرد، به او همین را خواهم گفت که بهتر است به باشگاهی دیگر برای مربیگری برود.»

همه چیز حاکی از جدایی تن هاگ از آژاکس در پایان فصل است و در یکی دو هفته اخیر گمانه زنی ها در مورد پذیرفتن هدایت یونایتد از سوی او بالا گرفته است. باشگاه منچستریونایتد همچنین روی مائوریسیو پوچتینو و جولن لوپتگی نیز نظر مثبت دارد. همچنین امروز شایعاتی در مورد علاقه یونایتد به لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا نیز منتشر شد.

 

دیلی میرر اما معتقد است تن هاگ نسبت به رقیبان خود برتری اندکی دارد و از شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت داغ یونایتد برخوردار است. او مدتی است روی زبان انگلیسی خود در حال کار کردن است و حالا روان تر از گذشته صحبت می کند. گفته می شود او در مذاکرات با یونایتد، رقم دستمزد بالایی نیز تقاضا نکرده و باید دید در نهایت به حرف فان خال گوش خواهد داد یا ریسک هدایت شیاطین سرخ را قبول می کند.