به گزارش "ورزش‌سه"، این موضوعی بود که یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان هم در نشست خبری پس از مسابقه به آن اشاره کرد. سرمه‌‌ای پوشان سیرجانی اگرچه در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتند، اما در نیمه دوم با سه تعویض همزمان سعید الهویی و پرس شدیدی که روی پرسپولیس گذاشتند، جریان بازی را تغییر دادند و اگر بازیکنان این تیم کمی دقت بیشتری داشتند و در ضربات آخر بهتر عمل می‌کردند، شاید حتی گل مساوی هم در آزادی به ویژه روی ضربات گومز و عاشوری برای‌شان از راه می‌رسید.

این مسابقه پنجمین حضور سعید الهویی روی نیمکت گل‌گهر سیرجان بود که با دومین شکست این چهره در قامت سرمربی همراه شد؛ مربی‌ای که اگر جستجویی درباره‌اش بشود، خیلی زود به شعارهای تند هواداران استقلال علیه او در ورزشگاه آزادی می‌رسیم، که به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی رفت دو تیم و آن پنالتی جنجالی دقایق پایانی بود.

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ بیست و دوم که گل‌گهر در خانه از استقلال پذیرایی می‌کرد، سعید الهویی که برای آرام کردن بازیکنان تیمش از مقابل نیمکت استقلال گذشته بود، در مسیر بازگشت به نیمکت گل‌گهر با ریکاردو ساپینتو درگیری لفظی پیدا کرد و با توجه به اینکه او اولین کسی بود که درباره فحاشی سرمربی پرتغالی در تلویزیون صحبت کرد، هواداران استقلال در بازی برگشت در دقایقی شعارهای زشتی را علیه این سرمربی جوان سر دادند که با واکنش امیر قلعه‌نویی و مجتبی سرآسیایی دو عضو کادر فنی گل‌گهر هم مواجه شد.

1869642

الهویی که در یک اقدام پرریسک جانشین امیر قلعه‌نویی شده، تا گل‌گهر را تا پایان لیگ هدایت کند و برای رتبه چهارمی بجنگد، حالا بخشی از رویای استقلالی‌ها برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر را در دست دارد؛ با توجه به اینکه گل‌گهر حداقل روی کاغذ جدی‌ترین رقیب پرسپولیس در سه بازی مانده فصل به شمار می‌رود و آن چیزی که روز گذشته در بازی حذفی به نمایش گذاشت، شاید پشتوانه‌ای برای بریدن نوار باخت‌های آنها مقابل پرسپولیس باشد.

الهویی که در تیم ملی هم همراه با امیر قلعه‌نویی خواهد بود، 270 دقیقه برای به جای گذاشتن اثری مهم در فوتبال ایران فرصت دارد و چه عجیب که اینبار استقلالی‌ها علیه او نیستند؛ هوادارانی که حالا شانس قهرمانی تیم محبوب‌شان را در گرو  عملکرد گل‌گهر و سعید الهویی مقابل پرسپولیس در بازی هفته ماقبل پایانی فصل می‌بینند.