به گزارش "ورزش سه"، قرارداد صلاح با لیورپول در پایان فصل آینده به اتمام خواهد رسید. تلاش‌های برای تمدید قرارداد این بازیکن آغاز شده اما نمایندگان او و مدیران باشگاه لیورپول هنوز به هیچ توافقی در این زمینه دست پیدا نکرده‌اند. 
موقعیت نامشخص صلاح باعث شده که نام باشگاه‌های بسیاری از جمله بارسلونا و رئال مادرید در کنار نام این بازیکن به گوش برسد. بسیاری باور دارند که او دوست دارد به زودی بازی در لالیگا را نیز تجربه کند. 
الحاجی دیوف در گفتگو با بین اسپورت در این باره اظهار داشت:« مشخص است که لیورپول باید درخواست صلاح را بپذیرد. اگر من جای صلاح بودم در لیورپول می‌ماندم. او می‌تواند پول بیشتری دریافت کند. او به همراه سادیو مانه بهترین بازیکن این باشگاه است و آنها جام‌های زیادی را با او کسب کرده‌اند.»

 


این مهاجم سابق لیورپول به صلاح هشدار داد که انتقال به رئال مادرید به سود او نیست و اضافه کرد:« او در حال حاضر 30 ساله است و من از او می‌خواهم که چهار سال دیگر هم به بازی برای لیورپول ادامه دهد. انتقال به رئال مادرید به این معنا خواهد بود که او باید همه چیز را از اول شروع کند.»
گفته می‌شود که این ستاره مصری خواهان دریافت دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی از باشگاه لیورپول است که باعث می‌شود او بالاترین دستمزد را در بین تمام بازیکنان در تاریخ این باشگاه داشته باشد. 
با این حال هنوز مدیران باشگاه لیورپول با این درخواست مطرح شده از سوی نمایندگان و مدیر برنامه صلاح موافقت نکرده‌اند و به همین دلیل توافقی بین دو طرف صورت نگرفته است.