به گزارش "ورزش سه"، چلسی در یکی از بدترین مقاطع سال‌های اخیر خود به سر می‌برد و با شکست‌های متوالی به رده دوازدهم سقوط کرده و بدتر اینکه حتی خطر سقوط نیز این تیم را تهدید می‌کند؛ هرچند اتفاقی بعید به نظر می‌رسد.

چلسی فردا باید در یکی از دربی چ‌های لندن به مصاف آرسنال برود. توپچی‌ها صدر جدول را به سیتی واگذار کرده‌اند، ولی در صورت پیروزی موقتا می‌توانند به رتبه اول برگردند.

1869732

فرانک لمپارد در نشست خبری این بازی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «کولیبالی هنوز مدت بیشتری بیرون خواهد ماند و برایش فصل سختی بوده است. او در حال تلاش برای ریکاوری است. تحت تأثیر جدیت و حرفه‌ای‌گری او قرار گرفته‌ام. کولیبالی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد، ولی متاسفانه مصدومیتش کمی سخت است. کوکوریا احتمالاً دو هفته دیگر یا بیشتر دور از میادین خواهد ماند. وضعیت میسون و ریس را نیز می‌دانید. کای هاورتز تمرین کرده و در دسترس است.»

احتمال حضور اوبامیانگ در بازی فردا: «اوبامیانگ آماده است و خواهیم دید که بازی می‌کند یا نه. اوبا و کای هاورتز را برای خط حمله دارم. من ترکیب تیم را در اینجا فاش نمی‌کنم.»

انگیزه احتمالا بالای اوبامیانگ برابر تیم سابقش، آرسنال: «واقعاً به این مسئله فکر نکرده‌ام. احتمالاً انگیزه‌اش بالا باشد، زیرا همه می‌دانیم که یک بازیکن برابر باشگاه قدیمی خود انگیزه خاصی دارد. حضور یک بازیکن در ترکیب به فرم او در تمرینات و آمادگی ذهنی و بدنی‌اش بستگی دارد.»

1798039

این زمان خوبی برای رویارویی برابر آرسنال زخمی است؟ «شاید بله و شاید هم نه. آنها هنوز در جست‌وجوی راهی برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر هستند. آرسنال تیم فوق العاده‌ای دارد و فصلی عالی را پشت سر گذاشته است. دشوار بتوان تصور کرد فردا باید منتظر چه دیداری باشیم. آرسنال زخمی است و می‌خواهد واکنش نشان دهد، ولی ما می‌خواهیم کار را برایشان سخت کنیم و برنده شویم، چون شرایطمان در جدول اصلا خوب نیست.»

آیا فکر می‌کنید آنها واقعاً هنوز شانس قهرمانی دارند؟ «البته. هنوز تکلیف صدر و قعر جدول نامشخص است و من فکر می‌کنم آنها کاملا در در رقابت قهرمانی هستند. منچسترسیتی فرم باورنکردنی‌ای دارد و همه ما به آن احترام می‌گذاریم. شما همچنین باید به کاری که آرسنال امسال انجام داده است نیز احترام بگذارید.»

هواداران چلسی در برابر هواداران برنتفورد از شما دفاع کردند، حتی با وجود اینکه نتایج خوبی کسب نکرده‌اید: «من از آن لذت بردم و این طبیعی است. برنتفوردی‌ها در بهترین شرایط بودند و من قبل و بعد از بازی گفتم که آنها چه فرم خوبی در لیگ برتر داشته‌اند. فکر می‌کنم احتمالاً هواداران ما به آنها یادآوری کردند که در 20 سال گذشته موفقیت‌های زیادی داشته‌ایم و آنها هم باید سعی کنند برای رسیدن به موفقیت‌های خودشان تلاش کنند.»

تکرار 60 دقیقه خوب برابر رئال در بازی فردا: «هر بازی از نظر تاکتیکی متفاوت است. از نظر هماهنگی گروهی در زمین، 60 دقیقه اول بازی برگشت برابر رئال مادرید خیلی خیلی خوب بود. بله، باید تلاش کنیم همان بازی را برابر آرسنال تکرار کنیم. یک تیم متحد باشیم و همه انرژی خود را در زمین بگذاریم. در بازی‌های بزرگ باید اینچنین کار کرد.»