به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی تا این جای فصل طی 44 بازی 50 گل به ثمر رسانده است. آبی‌ها به خاطر این عملکرد فراتر از تصور مشتاق هستند تا قرارداد او را برای مدتی طولانی‌تر تمدید کنند. قرارداد کنونی ستاره نروژِی تا سال 2027 اعتبار دارد.

گزارش شده بود که قرارداد فعلی هالند حاوی یک بند آزادسازی به ارزش 150 میلیون پوند بود که قرار بود در سال 2024 فعال شود. با این حال، گفته می‌شود زمانی که پپ گواردیولا در نوامبر 2022 قرارداد خود را با سیتی تمدید کرد، این بند نیز حذف شد.

به گزارش فوتبال اینسایدر، هالند از حضور در سیتی راضی است و صراحتا اعلام کرده که آماده امضای قرارداد جدید در ماه‌های آینده است. او که اخیرا رکورد گلزنی در یک فصل از لیگ برتر را شکست در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد تابستان امسال قرارداد خود را برای مدتی طولانی‌تر تمدید خواهد کرد.

1869916

جذب فرلاند مندی، مدافع چپ جوان رئال مادرید، از دیگر برنامه‌های نقل و انتقالاتی مهم سیتی در تابستان پیش رو به شمار می‌رود. طبق این گزارش مندی جانشینی ایده‌آل برای ژوائو کانسلو محسوب می‌شود. مدافع پرتغالی سیتی در حال حاضر به صورت قرضی برای بایرن مونیخ بازی می‌کند و باید دید در پایان فصل به اتحاد برمی گردد یا خیر.

مندی که به دلیل مصدومیت‌های متعدد نصف بازی‌های این فصل را از دست داده در سال 2019 با اصرار زین‌الدین زیدان و با رقم قابل توجه 48 میلیون یوریو از لیون راهی مادرید شد. باشگاه رئال مادرید با توجه به اینکه مندی نتوانست انتظارات را برآورده کند او را در لیست فروش تابستانی خود قرار داده و سیتی نیز اولین مشتری جدی این بازیکن است.