به گزارش "ورزش سه"، هفته قبل بود که خواکین سانچز اعلام کرد در پایان این فصل، که بیست و سومین فصل دوران حرفه‌ای‌اش بود، کفش‌هایش را خواهد آویخت و از فوتبال خداحافظی می‌کند.

1870108

این مهاجم 41 ساله که در جام جهانی 2002 برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده بود، در چند بازی باقی مانده دوران حرفه‌ای‌اش به دنبال ثبت یک رکورد ویژه است. او می‌خواهد با حضور در بازی‌های باقی مانده فصل به رکورد بیشترین بازی در لالیگا برسد که در حال حاضر با 622 بازی در اختیار آندونی سوبی‌ساره‌تا، دروازه‌بان سابق بارساست.

خواکین در دیدار شنبه مقابل بارسا تعداد بازی‌هایش در لالیگا را به 617 رساند و با استقبال خوب هواداران حریف هم روبه‌رو شد که ایستاده او را تشویق کردند اما او تنها 20 دقیقه بعد از ورود به زمین از ناحیه زانو مصدوم شد و مجبور شد زمین را ترک کند. 

1870110

در حالی که تصور می‌شد او ادامه فصل را از دست خواهد داد و نمی‌تواند رکورد زوبی زارتا را بشکند، باشگاه بتیس خبر از احتمال حضورش در بازی دو روز بعد برابر بیلبائو داد. پزشکان مصدومیت خواکین را جزئی عنوان کرده‌اند و او شاید بتواند پنجشنبه دقایقی در سن‌مامس بازی کند. 6 بازی دیگر از لالیگا باقی مانده و خواکین اگر در هر کدام از این بازی‌ها دقایقی اندک هم به میدان برود، رکورددار در تاریخ لالیگا خواهد شد.