به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان در سال 2021 نیمکت رئال مادرید را ترک کرد و همچنان بدون تیم است. او که از هدایت تیم ملی کشورش فرانسه ناامید شده به دنبال این است که هر چه سریعتر به دنیای فوتبال باشگاهی برگردد ولی جایگاه او در فصل آینده هنوز روشن نیست.

درحالیکه در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی درباره تمایل رئال مادرید به استخدام دوباره زیدان به گوش می‌رسید اما رادیو مونت‌کارلو می‌گوید زیزو از ابتدا یوونتوس را اولویت اول خود می‌دانست و تمایلی برای بازگشت به رئال نداشت.

1867959

اما در تورین هم اوضاع بر وفق مردان زیدان پیش نرفت. گاتزتا دلو اسپورت در گزارش جدید خود مدعی است مدیران بیانکونری تصمیم خود را گرفته‌اند و قصد دارند فصل آینده با مکس آلگری ادامه بدهند. علت اصلی این تصمیم بر اساس گزارش گاتزتا این است که یووه در صورت اخراج آلگری باید مبلغ قابل توجهی به او غرامت پرداخت کند. مربی فعلی یوونتوس هر سال 7 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و تا سال 2025 قرارداد دارد.

این گزارشها بهترین خبر برای دو باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن و مارسی بوده که برای جذب زیدان رقابت دارند. پی‌اس‌جی در سال 2022 و بعد از اخراج پوچتینو به سراغ زیدان رفت و با پاسخ منفی او مواجه شد. اما باشگاه پاریسی همچنان به حضور زیزو روی نیمکت تیمش علاقه‌مند است. تنها مشکل این است که زیدان فوتبالش را از مارسی آغاز کرده و تمایل زیادی برای حضور در رقیب سنتی این تیم ندارد. اما پاری سن ژرمن معتقد است با پیشنهادی قابل توجه می‌تواند شک‌های زیدان را برطرف کند.

1870164