به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو در بازی با پارس جنوبی به زوج رافائل سیلوا و محمد حسین مرادمند بازی داد و عارف غلامی با کسب اجازه از سرمربی استقلال، آبی پوشان را در سفر به بوشهر همراهی نکرد، اما بعد  از این بازی بار دیگر در تمرینات تیم حاضر شد تا در صورت نیاز کادر فنی در هفته های پایانی بار دیگر در قلب خط دفاعی استقلال به میدان بیاید.

نمایش محمد حسین مرادمند در بازی با پارس جنوبی قابل دفاع بوده و نشان داد این مدافع باتجربه بعد از گذر از مصدومیت از ناحیه کمر به روزهای خوب خود برگشته و حالا ریکاردو ساپینتو در قلب خط دفاعی سه مدافع آماده دارد. این حضور به طور حتم ریکاردو ساپینتو را برای دیدار با صنعت نفت دچار تردید خواهد کرد که از زوج همیشگی عارف غلامی و سیلوا استفاده کند یا زوج جدید را در قلب خط دفاعی بکار گیرد، به خصوص که دروازه استقلال در بازی با پارس جنوبی باز نشد.

1870337

ترافیک در خطوط سه گانه استقلال از ابتدای فصل وجود داشته و ریکاردو ساپینتو تا به اینجای کار این ترافیک را به خوبی و به سود استقلال مدیریت کرده تا جایی که هم استقلال در نتیجه گیری موفق بوده و هم بیشتر نفرات در ترکیب تیم به میدان آمدند و ارایه گر بازی های خوبی برای استقلال بودند.