به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف فولام رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

آنها در چند هفته اخیر روند رو به رشدی را طی کرده‌اند و موفق شده‌اند برابر لیدز، ناتینگهام فارست، وستهم، تاتنهام و حالا فولام با پیروزی زمین را ترک کنند که آمار خوبی برای آنها به حساب می‌آید. 

با این وجود، الکساندر آرنولد معتقد است که شرایط بازیکنان این تیم چندان خوب نیست چون در جایگاهی که به آن تعلق دارند قرار نگرفته‌اند و از کورس قهرمانی دور مانده‌اند. 

1828686

این بازیکن پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت:« بازی خوبی بود. توانستیم برنده شویم و این تنها چیزی است که اهمیت دارد. آنها تیم خوبی هستند و این فصل نمایش خوبی داشته‌اند. ما در نیمه اول بر بازی مسلط بودیم و آنها ضدحملاتی داشتند اما در نیمه دوم بهتر بازی کردند. 

این موضوع تقریبا به الگویی همیشگی تبدیل شده است. ما نمی‌توانیم همانطور که بازی را خوب آغاز می‌کنیم، ادامه دهیم و این چیزی است که باید به صورت جدی آن را بررسی و فکری برایش کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. 

در نهایت اینجا جایی نیست که ما دوست داشتیم باشیم و به عنوان بازیکنان و کارمندان و هواداران این باشگاه راضی نیستیم. ما می‌خواستیم در این مقطع از فصل در کورس قهرمانی باشیم یا در جمع چهار تیم صدر جدول حضور داشته باشیم. در حال حاضر آنجا نیستیم و شاید به همین دلیل است که حالمان کمی خوب نیست.»