به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو پس از فسخ قرارداد با منچستریونایتد و از زمستان گذشته برای النصر عربستان بازی می‌کند و هرچند توانسته برای این باشگاه نیز گل بزند و درخشش نسبی داشته باشد، با این حال اوضاع آنطور که باید برای او پیش نمی‌رود و از فوق ستاره سابق رئال همچنان انتقاداتی مطرح می‌شود. اخیرا ادعا شد رونالدو از بازی در النصر خسته شده و قصد بازگشت به فوتبال اروپا را دارد.

1871298

ریوالدو که خود سابقه بازی در فوتبال آسیا را دارد، در مورد رونالدو گفت: «فوتبالیست‌ها گاهی فریب قراردادهای مالی عالی و دستمزد هنگفت عربستانی‌ها را می‌خورند و در مورد رونالدو نیز همین اتفاق رخ داده و من او را درک می‌کنم. زندگی در عربستان سخت است و آنجا فضایی بسته دارد. می‌دانم رونالدو خوشحال نیست ولی امیدوارم خسته‌کننده بودن زندگی در آنجا را بتواند با پول فراموش کند. حس می‌کنم رونالدو وارد یک دوره افسردگی و تعمق شده است.»

1543489

ریوالدو ادامه داد: «همین اتفاق به زودی در مورد لیونل مسی هم رخ خواهد داد و با افزایش سن این اجتناب‌ناپذیر است. هواداران فوتبال دوست دارند رونالدو به رئال و مسی به بارسا برگردد و آنجا از فوتبال خداحافظی کنند ولی باید درک کنند که این دو دیگر 25 یا 26 ساله نیستند و نباید انتظارات سابق را از آنها داشت.»