به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های لندن فردا در حالی به زمین بورنموث می‌روند که هر شش بازی خود را زیر نظر لمپارد، مربی موقت تیم، باخته‌اند. آخرین شکست آنها 3 بر یک در دربی مقابل آرسنال بود. بورنموث هم موقعیت خوبی ندارد و اگرچه عجیب به نظر می‌رسد، هر دو تیم برای قطعی شدن بقایشان در لیگ برتر به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند. لمپارد در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت:

آخرین اخبار تیم
همانی هستیم که بودیم.

حرف‌های تاد بولی، مالک تیم
این قدر مثبت حرف زدن، چیز خوبی است. در این مدتی که اینجا هستم، همین مثبت‌اندیشی را دیده‌ام. از نظر من، من برای یک مدتی اینجا هستم. بقیه چیزها را مالکان باشگاه باید درباره‌اش تصمیم بگیرند.

انتخاب مربی جدید
نه، به من چیزی نگفته‌اند.

کار دنی اونیل در بورنموث
فوق‌العاده عمل کرده. تیمی درست کرده که انرژی زیاد و کیفیت بالایی دارد و حس باهم بودن در آن موج می‌زند. واقعا خوب کار کرده.

عملکرد دومینیک سولانکه
خوب است که این قدر عالی کار می‌کند. از نظر عملکرد فردی، برایش خوشحالم. دارد کیفیت یک مهاجم همه‌کاره را نشان می‌دهد. البته باید گل بزند و پاس گل بدهد، اما پرکاری لازم را دارد...

1871331

عطش مربیگری با وجود دوره سخت چلسی
برو و این سوال را از تک تک مربیان دیگر بپرس. این کار ما است. من خوش‌اقبالم که خانواده و حرفه‌ام را به عنوان پشتیبان دارم. من هم مثل شما دارم کار می‌کنم. کار شما هر روز خوش و خرم است (خنده)؟

مشکلات چلسی
زجر نمی‌کشم. نمی‌دانم چرا باید این طور باشد، من در دوران موفقیت باشگاه، جزئی از آن بوده‌ام. در هر ورزشی ممکن است دوره سخت پیش بیاید. ما چلسی هستیم، برای 20 سال کاملا خوش‌اقبال بوده‌ایم.

موفقیت و شکست
وقتی زیر ذره‌بین باشی، دیگر زیر ذره‌بین هستی. باید وضع را درک و مدیریت کنی. هواداران هم ممکن است ناراحت باشند ولی باید بتوانی چیزی که در 20 سال گذشته اتفاق افتاده را درک کنی.

هواداران
آنها به تیم می‎چسبند و پشتش خواهند بود. لازم نیست چیز بیشتری بگویم. این مسئله را در آخر بازی با آرسنال دیدید. تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم، هم من و هم بازیکنان، این است که باید غرور و عزت نفس نشان بدهیم. این اولین گام به سوی آینده است.

کارنامه مربیگری لمپارد با وضعیت موجود چلسی
همه سختی شرایطی که من واردش شده‌ام را درک می‌کنند. باید این را به عنوان تبعات این شغل پذیرفت.

ناکامی چلسی
اگر می‌خواهید 4 بازی اخیرمان در لیگ برتر را فهرست کنید، خب، خوب نیستند. واقعیت همین است. موقعیتمان در جدول لیگ، واقعیت است، امتیازاتی که گرفته‌ایم، واقعیت است، تعداد گل‌هایی که زده‌ایم، واقعیت این فصل است. ما 3، 4 مربی در طول فصل داشته‌ایم. این واقعیت باشگاهی است که در آن هستیم.

وضعیت بنوت بادیاشیل
خیلی نزدیک است تا بازی کند. نمی‌توانست در لیگ قهرمانان برای من بازی کند؛ جلوی برایتون بازی کرد که برای همه مسابقه سختی بود. او در رقابت با تیاگو، وسلی و تروو است تا در ترکیب ثابت قرار بگیرد. دارد خیلی خوب تمرین می‌کند.