به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی از دقایقی پیش در خانه‌اش ورزشگاه اتحاد در هفته سی و پنجم لیگ برتر به مصاف لیدز رفته است.

سیتی در حالی بازی را شروع کرد که از 33 بازی 79 امتیازی بود و با اختلاف یک امتیاز بالاتر از آرسنال در صدر جدول ایستاده بود. سیتیزن‌ها که یک بازی کمتر از توپچی‌ها انجام داده بودند می‌دانستند که با پیروزی مقابل لیدز چهار هفته مانده به پایان فصل اختلاف‌شان را با شاگردان آرتتا به چهار امتیاز خواهند رساند و به قهرمانی نزدیک‌تر خواهند شد.

در حالی که همه انتظار درخشش و گلزنی از ارلینگ هالند داشتند این ستاره کهنه‌کار آلمانی سیتی، ایلکای گوندوگان، بود که شروعی طوفانی داشت و در حالی که بازوبند کاپیتانی بر دست‌هایش دیده می‌شد در همان نیم ساعت اول دو بار در موقعیت‌هایی شبیه به هم دروازه لیدز را گشود تا به نوعی جور گلزن اصلی تیمش ارلینگ هالند را بکشد. ستاره نروژی در نیمه اول بارها در متن حملات حضور داشت و 4 موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.

در دقیقه 15 دی‌بروینه یک پاس عمقی به درون محوطه جریمه لیدز ارسال کرد که فیل فودن و ارلینگ هالند برای رسیدن به آن استارت زدند. اما این دو مهاجم سیتی در کار هم اخلال ایجاد کردند و در نتیجه هیچکدام نتوانستند از پاس خوب کوین دی‌بروینه استفاده کنند.

1871892

دو دقیقه بعد ریکو لویس، هافبک انگلیسی سیتی، توپی پشت مدافعان ارسال کرد که در میانه راه از مسیرش منحرف شد و در مسیر هالند قرار گرفت. ستاره نروژی شوت کم‌ارتفاعی به سمت دروازه شلیک کرد که روبلز، سنگربان لیدز، موفق شد آن را دفع کند.

1871893

در دقیقه 24 هالند بهترین موقعیت گلزنی خود را به دست آورد. پاس خوب گوندوگان به درون محوطه جریمه با دخالت تک‌ضرب دی‌بروینه در مسیر هالند قرار گرفت اما شوت سرضرب او با اختلاف اندک از کنار دروازه لیدز بیرون رفت.

1871894

در دقیقه 35 دی‌بروینه با کنترل توپ و یک چرخش، توپ را پشت مدافعان برای هالند فرستاد اما مهاجم نروژی با پای راست نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند تا این فرصت هم برای او از دست برود.

1871895