به گزارش "ورزش سه" منچسترسیتی امشب در هفته سی و پنجم لیگ برتر در اتحاد به مصاف لیدز رفت و با دو گل ایلکای گوندوگان موفق شد حریفش را 2-1 شکست دهد.

در حالی که همه انتظار درخشش و گلزنی از ارلینگ هالند داشتند، این ستاره کهنه‌کار آلمانی سیتی، ایلکای گوندوگان، بود که شروعی طوفانی داشت و در حالی که بازوبند کاپیتانی بر دست‌هایش دیده می‌شد در همان نیم ساعت اول دو بار در موقعیت‌هایی شبیه به هم دروازه لیدز را گشود. وقتی که 19 دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت، دی‌‌بروینه یک حرکت را آغاز کرد و پاس عرضی‌اش را محرز جمع کرد. او با عبور از فیرپو توپ را در اختیار گوندوگان گذاشت. کاپیتان سیتی با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه راست پایین دروازه لیدز فرستاد تا سیتیزن‌ها پیش بیفتند. محرز 12 دقیقه بعد بار دیگر پاس گلی به گوندوگان داد تا او در موقعیتی مشابه دومین گل خود را به ثمر برساند.

در دقیقه 83 منچسترسیتی صاحب یک پنالتی شد. فیل فودن با عبور از بین مدافعان حریف وارد محوطه جریمه شد، اما استروئیک او را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. ایلکای گوندوگان پشت توپ ایستاد تا موفق به هت‌تریک شود. اما شوت او به تیر سمت چپ دروازه اصابت کرد و به بیرون رفت.

1871962
1871963

به این ترتیب روز درخشان ایلکای گوندوگان که با دو گل در نیمه اول آغاز شده بود در نیمه دوم با از دست دادن پنالتی خدشه‌دار شد تا او نتواند در این مسابقه هت‌تریک کند. در دقایق بعد از پنالتی گوندوگان لیدز موفق شد یک گل به ثمر برساند تا بازی با پیروزی 2-1 منچسترسیتی به پایان برسد.

1871964