برخی صفحه های اینستاگرامی از نقش اشتباهات وزارت ورزش در جنجال مشهد خبر می دهند

با گذشت کمتر از یک روز از جنجال پیش آمده در مشهد در حاشیه بازی تیم های ایران و لبنان کاربران در فضای مجازی وزیر ورزش را هم به این اتفاق تلخ کشیده‌اند.

به گزارش طرفداری؛ به طور نمونه صفحه اینستاگرامی اتاق ورزش نوشت:


فقط سجادی و یاران بی تجربه و ناکارآمدش می توانستند یک رویداد تشریفاتی را به یک تیغ برنده بر گلوی فوتبال ایران، آن هم در آستانه برگزاری جام جهانی تبدیل کنند.

سجادی که با دخالتش در انتخاب سرپرست فدراسیون فوتبال نشان داد که علاقه مند به کنترل و اعمال نفوذ در مناسبات فوتبال است، تنها چند ماه پس از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، با سوء مدیریت خود، تیم‌ ملی را هم در خطر حذف و تعلیق قرار داد.

باور کنید بی اطلاع ترین کودک نسبت به مناسب فوتبال ایران هم می‌دانست، مشهد آخرین شهری است که می تواند میزبان تماشاگران زن در استادیوم های ورزشی باشد.

با اینحال خودشیرینی ها‌ و بلندپروازی های اصولی، تداوم جریان نفوذ برای تعلیق فوتبال ایران و همچنین دخالت های پشت پرده سجادی، کار را به جایی رسانده که حالا باید برای ماندن در جام جهانی به فیفا التماس کنیم.

مدیریت اسپری فلفلی دوستان سجادی در مشهد که نه خودش حضور داشت ‌و نه معاونین همیشه در صحنه اش، مصداق واقعی بلبشو و ناکارآمدی مدیریتی است که جشن صعود را به کام هواداران فوتبال تلخ کرد.

طبق اعلام عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رسیدگی به این آشفته بازار ورود کرده اند و اکنون باید همه دست به دعا شویم که بخیر بگذرد.

امیدواریم مجلس شورای اسلامی با نظارت دقیق تر بر عملکرد سجادی، نگذارد بدخواهان مأموریت نهایی خود برای تزریق ناامیدی به جامعه از طریق فوتبال را تکمیل کنند.

سجادی که با شعار (ورزش کارخانه تولید امید) وارد عرصه وزارت ورزش شد، اکنون خود به کارخانه دار تولید ناامیدی تبدیل شده است.

مجلس انقلابی هشیار باشد …