به گزارش "ورزش سه"، محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در گفتگویی رادیویی در واکنش به حواشی تقابل ایران-لبنان با گلایه از تصمیمات مسئولان مربوطه گفت: گزارش به من رسیده اما نکته‌ای که وجود دارد این‌که مسئولان امر باید از قبل تدبیر می‌کردند؛ اگر چنان‌که جایگاه متناسب با خانم‌ها باشد و بوده و شرایط به گونه‌ای بوده است که آن‌ها بیایند و بلیط به زنان فروخته شود، قطعا بایستی که متناسب با فروش بلیط برای آن‌ها ظرفیت و جایگاه مناسب را پیش‌بینی و آماده می‌کردند.

وی افزود: اگر شرایط جور نبوده و امکان آن وجود نداشته که خانم‌ها را بتوانند به ورزشگاه راه بدهند، از ابتدا باید تدبیر می‌کردند و عقل خودشان را به کار می‌انداختند و بلیط نمی‌فروختند؛ این‌که انسان بیاید بلیط بفروشد و بعد هم مانع شود، واقعا قابل‌قبول نیست.

منتظری ادامه داد: بنده این موضوع را به هیچ وجه قابل‌قبول نمی‌دانم و تایید نمی‌کنم و به هر حال نه تنها عذرخواهی کافی نیست، بلکه باید وجوه آن‌ها بازگردانی شود و عذرخواهی جدی صورت گیرد؛ این کار، کار بسیار غیرقابل‌قبولی است که انسان بیاید بلیط بفروشد و بعد راه ندهد. ظرفیت ورزشگاه مشخص است و آن بخشی که برای خانم‌ها پیش‌بینی کرده بودند، مشخص است و باید مدیریت می‌کردند.

دادستان کل کشور در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: این مسئله نشان دهنده‌ی ضعف مدیریت به نظر من است و من نسبت به سهم خودم از این خانم‌های محترم عذرخواهی می‌کنم و پوزش می‌طلبم، با این‌که جزو وظایف ما هم نبوده است اما نفس این عمل به نظر من کار خوبی نبوده است و انشالله امیدواریم که دیگر شاهد این مسائل و نواقص نباشیم.