به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دیدارهای باشگاهی به دلیل برگزاری دیدارهای ملی در وقفه بهار 2022 و انجام بازی‌های پلی‌آف جام جهانی قطر تعطیل شده است، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید فعلا قادر به همراهی تیمش در تمرینات نخواهد بود. 
باشگاه رئال مادرید دقایقی قبل اعلام کرد که کارلو آنچلوتی به کرونا مبتلا شده و در حال حاضر وارد قرنطینه شده تا منتظر منفی شدن تستش باشد. در بیانیه منتشر شده از سوی این باشگاه آمده:« باشگاه رئال مادرید اعلام می‌کند که کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم، با تست مثبت کرونا روبر شده است.»
بر اساس قوانین بعداشتی تعیین شده از سوی لالیگا، بازیکنان و اعضای کادر فنی باید به صورت مداوم تست‌ کرونا بدهند تا در صورت ابتلا وارد قرنطینه شوند. انجام همین تست‌ها مشخص کرد که این مربی ایتالیایی در حال حاضر به کرونا مبتلا شده است. 

 


رئال مادرید شنبه هفته آینده پس از آغاز مجدد مسابقات لالیگا باید در ورزشگاه خانگی سلتاویگو به مصاف این تیم برود و با توجه به این که تست آنچلوتی در روز چهارشنبه مثبت شده به احتمال زیاد نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند. 
با توجه به این که داویده آنچلوتی، پسر او، دستیار این مربی ایتالیایی در رئال مادرید است، به احتمال زیاد او روز شنبه به جای پدرش هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. 
رئال مادرید در حال حاضر با 66 امتیاز از 29 بازی در صدر جدول لالیگا قرار دارد و امیدوار است که با پیروزی برابر سلتا در بازی روز شنبه بتواند فاصله‌اش را با سویای رده دومی حفظ کند.