به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که هفته گذشته قهرمانی خود در سری آ را قطعی کرد امشب با گل ویکتور اوسیمن فیورنتینا را شکست داد؛ مهاجم نیجریه‌ای ناپولی بعد از این که یک ضربه پنالتی را در اوایل نیمه دوم از دست داد موفق شد یک بار دیگر در دقیقه 72 پشت یک ضربه دیگر ایستاده و آن را به تک گل پیروزی بخش تیمش تبدیل کند.

این چهل و هفتمین گل اوسیمن در سری آ بود که او را به گلزن ترین آفریقایی تاریخ این مسابقات تبدیل کرد. مهاجم ناپولی با تشکر از پیوتر زیلینسکی که اجازه داد پنالتی دوم را هم او بزند گفت: "تشکر ویژه ای می‌کنم از  زیلینسکی چون بعد از اینکه پنالتی اول را از دست دادم مطمئن بودم که دومی را گل می‌کنم."

از سال 2016 تا کنون هیچ بازیکنی از تیم قهرمان موفق به کسب عنوان آقای گلی سری آ نشده است. اوسیمن اما شانس شکستن این طلسم را دارد. او نسبت به این اتفاق کاملا مطمئن است: "فکر می‌کنم این طلسم در شرف شکسته شدن است. ما هنوز چهار بازی تا پایان مسابقات داریم و من می خواهم تا جایی که ممکن است گل بزنم و در پیروزی تیم سهیم باشم."

1872653

او همچنین امروز عصر یک ماسک محافظ جدید با نماد اسکودتو و یک عدد 3 در مقابل آن (تعداد قهرمانی های ناپولی)، به علاوه VO9 با پرچم نیجریه به صورت داشت که در موردش گفت: "این یک ماسک خاص است که روی آن نماید اسکودتو، خودم و کشورم که پرچم نیجریه هم روی آن دیده می‌شد. من این یکی را همیشه نگه خواهم داشت."