به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان این هفته موفق شد دومین برتری پیاپی خود را کسب کند تا اکنون شانس زیادی برای دستیابی به جایگاه چهارم جدول و شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. مهرداد رضایی هافبک تاثیرگذار مس رفسنجان که در این فصل در نقش گلساز و گلزن نارنجی‌پوشان ظاهر شده، درباره برتری پرگل تیمش برابر ملوان گفت: ملوان تیم قابل احترامی است و زدن 4 گل تیم ما مقابل این حریف، نشانه ضعف آنها نیست. روز خوب ما بود و توانستیم به بهترین شکل از موقعیت‌ها استفاده کنیم و خوشبختانه با یک برد روحیه بخش در آستانه بازی با استقلال کار را پایان دادیم.

وی درباره ثبت گل زودهنگام و رکوردشکن این تیم نیز گفت: به دنبال غافلگیری حریف بودیم و خوشبختانه فراز امامعلی نیز از سرعت خوبی برخوردار است و توپ را در همان ابتدای بازی به او رساندم و او نیز به خوبی برای منشا فراهم کرد و توانستیم گلی زود بزنیم که قطعا روی روند بازی و نتیجه کسب شده، تاثیر داشت. بهرحال در ابتدای بازی که هنوز بازیکنان تمرکز لازم را ندارند، یک اتفاق خوب بود که بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

رضایی درباره شرایط تیمش برابر استقلال گفت: بازی حساس و سختی خواهد بود. ما بازی با ملوان و نتیجه آن را باید کنار بگذاریم. دو فینال برای ما باقی مانده است و باید به بهترین شکل به دنبال کسب نتیجه لازم باشیم. استقلال هم تیم بزرگی است. آنها همچنان به دنبال شانس‌های کمرنگ خود در ادامه مسیر هستند. با این حال تمامی بازیکنان و اعضای تیم ما هم اهداف بزرگی دارند. می‌خواهیم با یک برد ارزشمند شانس حضورمان در آسیا را افزایش دهیم و از این هدف به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد. 

هافبک مس رفسنجان درباره اینکه سپاهان و پرسپولیس نیز در انتظار کسب نتیجه آنها برابر استقلال هستند تا یک رقیب را کاملا از مسیر قهرمانی دور کنند گفت: ما کاری به دیگر رقبا نداریم. تا به اینجای جدول را با قدرت فنی و کیفی خودمان بالا آمده‌ایم. دو هفته دیگر باقی مانده و شش امتیاز را هدف خودمان قرار داده‌ایم. برای پرسپولیس نه، قطعا برای هدف خودمان در این بازی حاضر خواهیم شد. هواداران رفسنجانی نیز برای یک اتفاق تاریخی در کنار ما خواهند بود و یک روز بزرگ در استادیوم پیش روی ما قرار دارد و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را نشان دهیم.