به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میهمان رئال مادرید خواهد بود؛ دیداری که تکرار نیمه نهایی سال قبل است و پپ گواردیولا به دنبال رساندن تیمش به دیدار نهایی برای دومین بار در سه سال اخیر است.
از سوی دیگر، کارلوس آلکاراس، ستاره جوان اسپانیایی، موفق شد در فینال رقابت‌های اوپن مادرید با برتری مقابل یان لنارد اشتراف آلمانی، برای دومین سال پیاپی قهرمان این رقابت‌ها شد.

1872784

"چالش پپ" تیتر اصلی روزنامه موندو دپورتیوو است که به کار سخت گواردیولا در دیدار مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو و رساندن تیمش به فینال چمپیونزلیگ اشاره دارد. این نشریه همچنین از ادامه تلاش بارسا برای به خدمت گرفتن ایلکای گوندوگان، هافبک منچسترسیتی، خبر داده است.

1872785

نشریه اسپورت از تمایل بارسا برای فروش رافینیا خبر داده است و اعلام کرده که این باشگاه 80 میلیون یورو برای این ستاره برزیلی می‌خواهد. از چلسی و نیوکسل به عنوان مشتریان او نام برده می‌شود. قهرمانی تیم هندبال بارسا در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا هم در صفحه اول این نشریه دیده می‌شود.

1872786

نشریه مارکا برای قهرمانی آلکاراس در اوپن مادرید تیتر زده:"زنده باید شاه کارلوس!" این دهمین  قهرمانی آلکاراس در رقابت‌های مختلف بود و مارکا معتقد است که او با آمادگی کامل در اوپن رم و فرنچ اوپن حضور پیدا خواهد کرد.
"فرمول موفقیت" هم تیتر دیگر این نشریه است که به قهرمانی رئال در همه جام‌ها در 16 ماه اخبر اشاره دارد.

1872787

"الکاراس، شماره یک دنیا" تیتر اصلی نشریه آ.اس برای قهرمانی این ستاره جوان در اوپن مادرید است. این نشریه همچنین از آمادگی رئال برای رویارویی با سیتی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ خبر داده است.