به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار فردا شب رئال مادرید و منچسترسیتی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازار مقایسه ستاره‌های بزرگ دو تیم داغ شده است.

فابیو کاپلو، مربی کارکشته ایتالیایی، از جمله کسانی بود که خبرنگاران از او درباره بهترین مهاجم حال حاضر دنیا پرسیدند. از کاپلو خواسته شد بین ارلینگ هالند و کریم بنزما یک مهاجم را به عنوان بهترین گلزن حال حاضر دنیای فوتبال انتخاب کند و او بدون اینکه از لحن دیپلماتیک استفاده کند نظرش را با خبرنگاران در میان گذاشت.

یک خبرنگار ایتالیایی از کاپلو پرسید از مهاجمان چهار تیم حاضر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ کدام‌یک را مهاجم بهتری می‌داند: بنزما، ژیرو، لوکاکو یا هالند؟ کاپلو بعد از چند ثانیه فکر کردن به این سوال کریم بنزما را به عنوان مهاجم برتر این روزهای دنیا و ستاره مورد علاقه‌اش معرفی کرد.

1868598

کاپلو گفت:" بنزما همه کار می‌کند. در پنج سال گذشته همه دیدند که او چقدر عالی است. بنزما هم گل می‌زند، هم پاس گل می‌دهد و هم بلد است بدون توپ یا با توپ چطور حرکت کند و جابجا شود".

مربی کهنه‌کار ایتالیایی در ادامه از ارلینگ هالند هم ستایش کرد اما گفت او هنوز برای پیشرفت جا دارد. کاپلو درباره این ستاره نروژی سیتی گفت:" هالند پتانسیل عظیمی دارد. خیلی سریع است و برای گلزنی از این سرعت به خوبی استفاده می‌کند. به نظرم او می‌تواند خیلی پیشرفت کند به خصوص حالا که مربی درجه‌یکی دارد که کمکش خواهد کرد".

1871918