به گزارش "ورزش سه"، اورتون با کسب پیروزی 5-1 مقابل برایتون همه را شوکه کرد تا از منطقه سقوط لیگ برتر خارج شود. آنها در عرض 35 دقیقه 3 بار دروازه شاگردان روبرتو دی‌زربی را باز کردند و بهترین نمایش فصل خود را به نمایش گذاشتند.

شان دایش، سرمربی اورتون، بعد از این پیروزی بزرگ تاکید کرد که در طول هفته با شاگردانش روی ضدحملات و مالکیت توپ در میانه میدان خیلی کار کرده بود و آنها دستورات ارائه شده را به طرز شگفت‌انگیزی اجرا کردند.

سرمربی تافی‌ها گفت: "آن چیزی که در تمرینات کار می‌شود همیشه توسط تیم به طور کامل در زمین اجرا نمی‌شود اما امشب ما به بهترین شکل ممکن آنچه تمرین کرده بودیم را به نمایش گذاشتیم و فوق‌العاده بودیم."

1873043

او تاکید کرد که تیمش با شناخت کامل از برایتون وارد زمین شد: "ما صحبت‌های زیادی با بچه ها داشتیم و تغییراتی در تیم ایجاد کردیم. برایتون در فرم فوق‌العاده‌ای قرار داشت و با اعتماد بنفس بالا در زمین حاضر شد. اما ما می‌دانستیم که آنها بسیار باز بازی می‌کنند و اگر در خط میانی این گونه کار کنید می‌تواند منجر به دردسر شود. ما به خوبی روی این موضوع کار کرده و همه روزنه‌ها را به روی حریف بستیم."

دوایت مک‌نیل 2 گل از 5 گل تیمش در این دیدار را زد. دایش در مورد درخشش او گفت: "از زمانی که من آمدم او در فرم بسیار خوبی بوده است. تردیدهای زیادی در مورد مک‌نیل وجود داشت اما از زمانی که من اینجا هستم او فوق‌العاده کار کرده است. او در حال لذت بردن از کاری است که انجام می‌دهد. مک‌نیل کیفیت بالایی در حمل توپ دارد و آرامش او روی گل دومش قابل توجه بود."

سرمربی اورتون معتقد است که در بازی امشب همه تیم بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند: "امشب همه تیم خوب بود و نمایش‌های فوق‌العاده زیادی را شاهد بودیم. از نظر تیمی بسیار موفق عمل کردیم همان طور که مقابل لستر هم خوب بودیم. در آن بازی 3 امتیاز را نگرفتیم اما امشب توانستیم این کار را انجام دهیم."