به گزارش "ورزش سه"،رئال مادرید امشب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی منچسترسیتی قرار بگیرد. 

دیدار این دو تیم از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است، چرا که تکرار نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان است که در آن شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند به شکلی معجزه‌آسا از سد حریف عبور کنند و راهی دیدار فینال شوند. 

بسیاری از بازیکنان سیتی در طول چند روز اخیر درباره انگیزه‌شان برای گرفتن انتقام از رئال صحبت کردند و امیدوار هستند که درخشش ارلینگ هالند در طول فصل جاری در این بازی هم به کمک آنها بیاید. 

1871895

ساکی در گفتگو با آ.اس درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« منچسترسیتی تغییر کرده است. قبلا همه چیز در این تیم به تکنیک بازیکنان بستگی داشت، حالا آنها یاد گرفته‌اند که به فضاهای مشخصی حمله کنند و بدون توپ هم حرکات خوب و حساب شده‌ای داشته باشند.»

این مربی بزرگ فوتبال ایتالیا در این باره به رئال مادرید هشدار داد:« اگر رئال نمی‌خواهد با این موج نابود شود، پس باید در زمین کاملا منسجم و مراقب باشد و خودش را برای ضد حملات خطرناکی که از سوی حریف ترتیب داده می‌شود آماده کند.»