به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فصل قبل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان چیزی تا حذف رئال و رسیدن به فینال فاصله نداشت ولی در نهایت با شکست برابر کهکشانی ها به هدف خود نرسید. بازی رفت را سیتی در زمین خود 4-3 برد ولی رئال در بازی برگشت و در حالی که تا دقیقه 90 با یک گل عقب بود، به فاصله دو دقیقه توسط رودریگو به دو گل رسید و در وقت های اضافه نیز کریم بنزما یک گل دیگر زد تا پس از 120 دقیقه نفسگیر، رئال راهی فینال شود. دو تیم امسال هم در این مرحله به مصاف هم خواهند رفت.

1722140

میاتوویچ در آستانه بازی رفت که امشب برگزار می شود، گفت: «سیتی تیمی قدرتمندتر از سال قبل در اختیار دارد و در سوی دیگر رئال آن اطمینان خاطر لازم را منتقل نمی کند. مهار ارلینگ هالند دشوار است ولی محدود کردن وینیسیوس، بنزما و رودریگو نیز ساده نیست. بازی برگشت سال قبل، بزرگترین حماسه فوتبالی‌ای بود که در عمرم دیده‌ام.»

1873178

میاتوویچ ادامه داد: «مهم نیست بازی رفت امسال در برنابئو است و بازی برگشت در اتحاد. معتقدم رئال در ورزشگاه سیتی بهتر کار خواهد کرد. رئال این قدرت را دارد تا هر تیمی را در هر ورزشگاهی شکست دهد. دیروز حرف های پپ گواردیولا در نشست خبری را شنیدم. به نظرم او هنوز از اتفاق فصل قبل زخمی است و آن کابوس تلخ و بزرگ را فراموش نکرده است.»