به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب توانست با برتری برابر اوساسونا فاتح کوپا دل ری شود. به فاصله سه روز کهکشانی‌ها حالا باید در یک بازی فینال‌گونه در لیگ قهرمانان به مصاف سیتی بروند و این تقویم فشرده باعث عصبانیت باشگاه رئال مادرید شده و فلورنتینو پرز (رئیس) این را به صراحت اعلام کرد.

1872372

آریگو ساکی، مربی سابق میلان، که زمانی مدیر فنی رئال نیز بود، در این رابطه به آاس گفت: «این اقدام فدراسیون فوتبال اسپانیا بی‌توجهی محض به رئال بود. فینال نمی‌توانست یک هفته به تعویق بیفتد یا یک روز زودتر برگزار شود؟ بازیکنان مگر ماشین هستند؟ فدراسیون فوتبال اسپانیا برای حمایت از رئال برابر سیتی باید فینال کوپا را در زمانی دیگر برگزار می‌کرد ولی در حق رئال کم لطفی شد.»

1873182

ساکی در مورد کارلو آنچلوتی گفت: «کارلو آنچلوتی مربی و انسان بزرگی است. او همه چیز را در مورد محیط اطرافش می‌داند و با هوشمندی همه چیز را در دسترس بازیکنانش قرار می‌دهد. او یک رهبر آرام است که اطمینان را به تیمش منتقل می‌کند و می‌داند چگونه خودش را بین بازیکنان محبوب کند. قطعا دلیلی وجود دارد که هرگز در مورد او با من بد صحبت نکرده‌اند، درست است؟ او حیله‌گر است؛ مانند یک گربه پنهان می‌شود و همیشه برای پنجه کشیدن آماده است. وقتی با رئال مادرید بازی می‌کنید، هرگز نباید تمرکزتان را از دست بدهید چرا که همیشه ممکن است یک اتفاقی بیفتد.»

1873178

ساکی در مورد پپ گواردیولا نیز گفت: «او یک شخصیت متفاوت است و دائماً به دنبال اصلاح ایده‌های خودش است. پپ کنجکاوی و تمایل به پیشرفت را نشان می‌دهد، اگرچه گاهی اوقات، باید مراقب ترک مسیر قدیمی برای ورود به مسیر جدید باشید. پپ دائما به دنبال کمال است و این ذهنیت او است. او این کار را با بارسا انجام داد و اکنون در سیتی این کار را انجام می‌دهد.»