به گزارش "ورزش سه"، مدافع کناری اینتر که این فصل اوج گرفته و بازی‌های درخشانی انجام داده، در نشست خبری یورو دربی اینتر و میلان، کنار سیمونه اینزاگی نشست و درباره مسابقه فردا با میلان صحبت کرد.
او همچنین تاکید کرد، اینتر سزاوار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است چرا که از یکی از سخت‌ترین گروه‌های ممکن بالا آمده است. اینتر در دور گروهی کنار بایرن مونیخ، بارسلونا و ویکتوریا پلژن قرار داشت.

دی‌مارکو در نشست خبری گفت: «بازی در دربی همیشه دلپذیر است، در دربی‌های زیادی بازی کرده‌ام و می‌خواهم از این یکی، صد درصد لذت ببرم.»
ستاره اینتر ادامه داد: «می‌دانستیم که در گروه سختی هستیم ولی ارزش‌مان را نشان دادیم. ما شایسته حضور در اینجا هستیم.»

دی‌مارکو درباره حریف فردای تیمش و احتمال گلزنی خودش گفت: «میلان از دو دور سخت رد شده و بالا آمده است؛ ما باید تلاش کنیم و به خودمان ثابت کنیم که ارزش‌مان چقدر است. برای من همه گل‌ها مهم هستند، می‌خواهم تیم برنده باشد.»

1873205

او درباره میلان تاکید کرد: «آنها را خوب می‌شناسیم، می‌دانیم که داریم با مدافع قهرمانی ایتالیا روبه‌رو می‌شویم. بازی خوبی خواهد شد.»
از دی‌مارکو پرسیده شد، یورو دربی فرصتی برای اینتر است تا از میلان انتقام بگیرد؟ چون فصل قبل میلان توانست جام قهرمانی ایتالیا را از دست اینتر دربیاورد: «من درباره انتقام حرف نمی‌زنم، خیلی از آن گذشته و بگذارید درباره زمان حال فکر کنیم، درباره فردا فکر کنیم، تلاش ما این است که یک نتیجه مثبت به دست بیاوریم، همین.»

دی‌مارکو که از بچگی طرفدار اینتر بوده، در پنج سالگی و هنگام برگزاری آخرین یورو دربی بین این دو تیم در ورزشگاه سن سیرو بوده است: «در سن سیرو بودم. به عنوان هوادار اینتر، خاطره فوق‌العاده‌ای از آن بازی ندارم. ولی فکرش را که می‌کنم، بیست سال قبل در ورزشگاه بودم و امروز فرصت دارم تا در آن بازی کنم، احساس شگفت‌انگیزی به من می‌دهد.»