به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند یکشنبه شب به مصاف ولفسبورگ رفت و موفق شد با ارائه عملکردی درخشان حریفش را 6-0 شکست دهد.

جود بلینگام، ستاره انگلیسی این تیم، در جریان پیروزی دورتموند 2 گل به ثمر رساند و یکی از ستاره‌های درخشان زردپوشان بود. اما درحالی‌که شایعات درباره آینده او و انتقال احتمالی‌اش به رئال مادرید به اوج رسیده هواداران دورتموند می‌گویند شادی بعد از گل بلینگام در این بازی نشان می‌دهد او قصد جدایی ندارد.

1873285

بلینگام بعد از گلزنی به ولفسبورگ شروع به شادی کرد و درحالی‌که دست‌هایش را کنار گوشش آورده بود، نشان داد قصد مسخره کردن کسانی را دارد که درباره او صحبت می‌کنند. اما هواداران دورتموند مدعی هستند با لب‌خوانی ستاره انگلیسی به این نتیجه رسیده‌اند که او در حال خوشحالی گفته است: "این حرف‌ها را گوش نکنید، من می‌مانم".

1873286

رسانه‌های آلمانی این ادعای لب‌خوانی را رد کرده‌اند و می‌گویند بلینگام در واقع از خجالت هواداران بایرن مونیخ درآمده که مدتی است به او انتقادهای تندی می‌کردند. گفته می‌شود بلینگام در واقع مشغول توهین به باواریایی‌ها بوده است.

این هافبک 19ساله انگلیسی تا سال 2025 با دورتموند قرارداد دارد اما اکثر گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است او تا پیوستن به رئال مادرید در تابستان امسال فاصله کمی دارد. درحالی‌که از منچستریونایتد، منچسترسیتی و لیورپول هم به عنوان مقاصد احتمالی بلینگام یاد می‌شود، اما شانس رئال بیشتر ارزیابی شده است.