به گزارش "ورزش سه"، محمد مسلمی‌پور درباره پیروزی ارزشمند اخیرشان مقابل گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: خدا را شکر تیم ما بعد از چند تساوی و گرفتن یقه تیم‌های مدعی به برد برابر گل‌گهر نیاز داشت و این پیروزی خستگی این سفر طولانی و مارکوپولویی با اتوبوس را از تن ما بیرون کرد. بازی بسیار سختی بود و گل‌گهر تیم خوب و با امکاناتی است و بازیکنان با کیفیت زیادی دارد و از طرفی سنگینی هوای سیرجان سختی کار را دو چندان کرده بود، اما خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم.

او ادامه داد: بخش بزرگی از این برد را به‌خاطر مهار پنالتی و سیوهای خوب، مدیون پورحمیدی هستیم و اگر آن پنالتی تبدیل به گل می‌شد بازی برای ما تمام شده بود.

این بازیکن در مورد جایگاه و شرایط آلومینیوم در جدول عنوان کرد: من نیم‌فصل به آلومینیوم اضافه شدم و از روزی هم که آمدم جو تیم خوب بوده و حالا بچه‌ها هم قسم شده‌اند تا یک رتبه خوب را به دست آوریم که در شأن باشگاه و بازیکنان باشد.

مسلمی‌پور در مورد شرایطش در این فصل اینگونه توضیح داد: به دلیل مشکلاتی که در نیم‌فصل اول به وجود آمد، مجبور شدم استراحت کنم ولی در نیم‌فصل دوم خدا را شکر به آلومینیوم اضافه شدم و آقای رحمتی و فاضلی هم به بنده لطف داشتند و توانستم هم به مجموعه تیم و هم به خودم کمک کنم.

او که در دیدار مقابل گل‌گهر به فخرالدینی پاس گل داد، ابراز کرد: برای میلاد فخرالدینی بسیار خوشحال هستم، چراکه اتفاقاتی هفته پیش رخ داد و برابر ذوب‌آهن عده‌ای معلوم الحال که مشخص نبود به دنبال چه چیزی هستند، اهانت کردند. البته که آن‌ها را جزو هواداران و مردم خوب اراک محاسبه نمی‌کنیم و بازهم می‌گویم که خوشحالم برای فخرالدینی. مهم نیست که من پس گل داده‌ام و مهم این است که تیم ما پیروز شد.

مسلمی‌پور در مورد دیدار روز جمعه عنوان کرد: ما توجهی به شرایط جدولی نفت مسجدسلیمان و احتمال سقوط این تیم نداریم و برای برد به زمین می‌رویم و مطمئن هستم که پیروز خواهیم شد.