به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی که با نتیجه 1-1 به پایان رسید، بالاتر از سطح انتظارات کار کرد: او سایه ارلینگ هالند در تمام طول بازی بود. تانک نروژی در اولین بازی رسمی خود مقابل رئال مادرید و با زدن 51 گل در این فصل، تحت تاثیر ابهت برنابئو و البته اسیر یارگیری رودیگر بود.

1873522

مدافع میانی آلمانی، جانشین ادر میلیتائوی محروم شده بود و توجه همه نیز روی دوئل او با هالند بود. رودیگر در ماموریت خود موفق بود و یکی از عوامل بازی ضعیف هالند لقب گرفت.

این بازیکن نروژی با اجازه وینیسیوس، جاذبه بزرگ بازی دیشب بود؛ به خصوص که کریم بنزما بار دیگر نشان داد که از بهترین سطح خود فاصله دارد. پس از شروعی تهدیدآمیز که در آن او دو شوت آرام در بهترین دقایق منچستر سیتی داشت، غول نروژی به لطف کار خوب رودیگر، با سپری شدن دقایق، از بازی محو شد و آلابا در تنها موقعیتی که در نیمه دوم نصیب او شد، به خوبی تکل زد و اجازه نداد توپ هالند به دروازه برسد.

1873523

با این حال این رودیگر بود که مسئول مهار مرگبارترین مهاجم حال حاضر لیگ برتر بود. رودیگر، هالند را در طول بازی، بدون توجه به منطقه‌ای که او در آن حضور داشت، تعقیب می‌کرد. چند بار با او به خط  میانی رفت و بعید نبود اگر هالند به محوطه جریمه سیتی هم می‌رفت، رودیگر او را همراهی می‌کرد. رودیگر حتی تا منچستر نیز با هالند می‌رفت.

1873527

هالند در اولین بازی خود در برنابئو، ناامید کننده بود و تهدیدی برای رئال مادرید نشان نداد. رودیگر به نوعی دکترای خود در رئال مادرید را همین دیشب گرفت و حال این سوال مطرح می‌شود که برای بازی برگشت در اتحاد که میلیتائو در دسترس است، کارلو آنچلوتی جسارت بیرون نشاندن رودیگر را خواهد داشت یا خیر.