به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت رئال مادرید و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با تساوی 1-1 خاتمه یافت و همه چیز به بازی برگشت در اتحاد کشیده شد. چهارشنبه هفته بعد مشخص خواهد شد از بین رئال و سیتی، کدام تیم فینالیست می‌شود. قبل از بازی بسیاری تصور یک پیروزی راحت از سوی سیتی را داشتند اما تیم پپ گواردیولا با خوش شانسی یک امتیاز از رئال گرفت.

1873512

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، که ویدیوی خوشحالی او روی گل وینیسیوس، بازتاب جالبی در شبکه‌های اجتماعی داشته، در مورد بازی برگشت به بی تی اسپورتس گفت: «رئال بدون ترس به اتحاد خواهد رفت و در این اطمینان دارم. آنها همچنان شانس خوبی برای صعود دارند. می‌دانید چه چیز رئال همیشه من را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ اینکه مشکلی با صبر کردن و تحمل فشار حریف ندارند. خونسرد دفاع می‌کنند و با تجربه و غرور بالایی که دارند، در لحظه مناسب با چند پاس کار شما را تمام می‌کنند. این همان اتفاقی بود که برای سیتی در نیمه اول رخ داد.»

1873513

فردیناند ادامه داد: «رئال استاد کنترل کردن بازی است. برای لحظه به لحظه بازی برنامه دارند و به این سبک بازی عادت کرده‌اند. شما وقتی برابر رئال قرار می‌گیرید، در واقع برابر تاریخ لیگ قهرمانان قرار گرفته‌اید. رئال به اندازه مجموع قهرمانی تیم‌های انگلیسی در چمپیونزلیگ، در این رقابت‌ها قهرمان شده است. آنها پادشاه اروپا هستند.»