به گزارش "ورزش سه"، مهاجم نروژی که معمولا در بازی‌های منچسترسیتی گلزن است و مهار او کار دشواری برای مدافعان حریف شمرده می‌شود، در طول بازی با رئال تنها 21 بار پایش به توپ خورد و در جریان بازی حضور پررنگی نداشت.

مردان پپ گواردیولا شانس آوردند و کوین دی‌بروینه با شوتی سرکش تیم را از باخت نجات داد و نتیجه را یک-یک مساوی کرد ولی عملکرد ضعیف هالند و مهار او توسط رودیگر از چشم رسانه‌های اروپایی دور نماند.

هم روزنامه ورزشی مارکا، چاپ مادرید و هم روزنامه ورزشی اکیپ، چاپ پاریس، به طور غیرمعمولی به این بازیکن نمره پایین دادند و هر دو معتقد بودند نمره هالند در این بازی سه از 10 است.

مارکا نوشت: «بگذارید خود بازی به جای او حرف بزند. حرکت اول او به خوبی توسط رودیگر مهار شد. بعد کورتوآ را با ضربه سر وادار به واکنش کرد. در نیمه دوم هم بهتر نشد و رودیگر با بازی فوق‌العاده‌اش نفس او را گرفت.»

1873560

روزنامه اکیپ هم به این اشاره کرد که او چگونه نبرد با رودیگر را باخته و نتوانسته عملکردش را در طول بازی بهتر کند: «یک شوت از سمت چپ (دقیقه 15) که بی‌حال بود، یک ضربه سر که خیلی آهسته بود (دقیقه 16)، و بعد چی؟ همین بود... رودیگر با او یک نبرد تمام عیار را شروع کرد که مهاجم نروژی آن را باخت.»

اکیپ همچنین نوشت: «بازیکنان مادرید رابطه او با دی‌بروینه را کاملا قطع کردند. او در بازی برگشت یک انتقام طلب دارد.»