گل گهر در 15 دقیقه پایانی بازی ها آمار بیشترین گل زده و همین طور بیشترین گل خورده را از خود به جا گذاشته است

شاگردان الهویی در 15 دقیقه پایانی بازی ها همان طور که خوب گل می زنند، خوب هم گل می خورند.

به گزارش طرفداری، فراوانی گل های زده و خورده گل گهر در بازی های خارج از خانه نشان می دهد این تیم در 15 دقیقه بازی هایش همواره دست به بازی انتحاری زده است. مرور بازی های این تیم و فراوانی گل های زده و خورده این تیم نشان می دهد گل گهر در 14 بازی که به عنوان تیم میهمان به میدان رفته بین دقایق 76 تا 90 عملکرد هجومی بهتری داشته و با به ثمر رساندن 7 گل هجومی ترین دقایق خود را به ثبت رسانده است.

این درحالی است که گل گهری ها در خانه حریف و در همین بازه زمانی با توجه به حملات پیاپی و بازی هجومی که ارائه داده اند، خط دفاعی بازتری داشته و با دریافت 6 گل نشان داده اند در 15 دقیقه پایانی، آسیب پذیرترین دقایق را در طول 90 دقیقه خواهند داشت.

در آن سوی میدان پرسپولیس نیز در بازی هایی که به عنوان تیم میزبان بازی کرده، هجومی ترین تدابیر تاکتیکی خود را در 15 دقیقه پایانی داشته است. به گونه ای که شاگردان یحیی در همین بازه زمانی دقایق 76 تا 90 در 14 بازی خانگی، 6 بار موفق به گلزنی شده اند و تنها 2 گل دریافت کرده اند.

از این رو و با احتساب فراوانی گل های زده و خورده دو تیم، مشخص می شود که در 15 دقیقه پایانی بازی دو تیم پرسپولیس و گل گهر شاهد یک بازی کاملا هجومی از سوی دو تیم خواهیم بود و درنهایت باید دید کدامیک از دو تیم موفق می شوند به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شوند.