وزیر کشور ادعا کرد دلیل ازدحام جمعیت در مشهد فروش ۲۷ هزار قطعه بلیت جعلی در دو کافی نت بوده است

وحیدی وزیر کشور که از سوی رئیس جمهور مامور رسیدگی به اتفاقات تلخ مشهد شده در اولین گزارش خود ادعا کرد فروش ۲۷ هزار قطعه بلیت جعلی باعث ایجاد ازدحام در ورزشگاه امام رضا شده است.

به گزارش طرفداری، وقتی در پی اتفاقات تلخ پیرامون بازی ایران و لبنان در مشهد فدراسیون فوتبال ادعا کرد فروش بلیت جعلی دلیل ازدحام جمعیت بوده بسیاری از اهالی فوتبال این توجیه را از فدراسیون نپذیرفتند اما ساعتی قبل وزیر کشور که از سوی رئیس جمهور مامور پیگیری حواشی تلخ بازی ایران و لبنان شده، در اولین گزارش خود اعلام کرد دو کافی نت در مشهد اقدام به چاپ فروش ۲۷ هزار قطعه بلیط جعلی کرده‌اند!

به گفته یک منبع آگاه، فدراسیون فوتبال قصد داشت فقط ۱۰ هزار بلیت برای ورزشگاه ۲۴ هزار نفری مشهد بفروشد تا حدود دو سوم ظرفیت ورزشگاه خالی باشد و در گوشه ای از سکوهای خالی ۲ هزار نفر از بانوان علاقمند به فوتبال اسکان داده شوند اما دو کافی نت در مشهد اقدام به چاپ و فروش بلیت جعلی کردند و فروش همین بلیت‌ها باعث شد عده ای که از سایت و سامانه معرفی شده از سوی فدراسیون بلیت خریده بودند بلیت در دست پشت درهای بسته بمانند.

برخی نمایندگان مجلس به دنبال طرح سوال از وزرای کشور و ورزش در خصوص اتفاقات مشهد هستند و در عین حال رئیس جمهور هم به وزیر کشور مأموریت داده در مورد اتفاقات تلخ مشهد و عوامل ممانعت خشن از حضور بانوان در ورزشگاه تحقیق کند.