مهرداد سراجی و آن دسته از نمایندگان مجلس که خواهان برخورد قانونی با عاملان اتفاق تلخ مشهد هستند که ۲۴ ساعت گذشته با فحاشی روبه رو شده اند...

مهرداد سراجی اعلام کرد با فحاشی میدان را خالی نمی کند.

به گزارش طرفداری، بازماندگان رئیس فدراسیون معزول که با اشتباهات خود نقش غیر قابل انکاری در فاجعه مشهد داشتند، روز گذشته در فضای مجازی خط فحاشی به عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و آن دسته از نمایندگان مجلس که خواهان برخورد جدی با افراد مقصر در اتفاق تلخ مشهد هستند را صادر کردند.

جلال رشیدی نماینده مجلس که خواهان طرح سوال از وزیر ورزش شده بود اهانت‌های زیادی را در فضای مجازی تحمل کرد. همچنین سایر افرادی که معتقدند عوامل اتفاق تلخ مشهد در هر جایگاهی که هستند باید احضار و استیضاح شوند، در فضای مجازی مورد هدف فحاش ها قرار گرفته اند.

در چنین شرایطی مهرداد سراجی اعلام کرد این توهین ها و تهمت ها او را از میدان خارج نمی کند و همچنان پای کار فوتبال ایستاده است.

 مهرداد سراجی همچنین در توییت خود نوشت کار نیمه تمام را باید تمام کرد. منظور مهرداد سراجی از کار نیمه تمام این است که عزل موقت شهاب عزیزی خادم کافی نیست و تمام کسانی که در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از رئیس معزول فدراسیون حمایت می‌کردند باید مثل او پاکسازی شوند.

تا زمانی که حامیان عزیزی‌خادم در وزارت ورزش مشغول فعالیت هستند و گماشته های او در فدراسیون فوتبال حضور دارند، این خطر احساس می شود که رئیس معزول فدراسیون فوتبال با کمک این افراد دوباره به فوتبال برگردد. فحاشی های ۲۴ ساعت گذشته که از جنس همان فحاشی های افراد پاکسازی شده است، نشان داد گماشته های گروه قبلی همچنان در حال فعالیت هستند.