به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 

آنها دو گل زودهنگام از ادین ژکو و هنریک میخیتاریان دریافت کردند تا شرایط برای آنها بسیار سخت شود و با این که فرصت زیادی هم برای جبران این دو گل داشتند اما نتوانستند موفق به انجام این کار شوند. 

ساکی که پیش از این سابقه نشستن روی نیمکت روسونری را داشته در ستون امروزش در گاتزتا دلو اسپورت نوشت:« توضیح دلیل چنین سبک بازی برای این چالش که مدت‌ها همه منتظرش بودند دشوار است. شاید تنش بیش از حد یا اضطراب بیش از حد؟ من نمی‌دانم، باید برای پاسخ دادن به چنین سوالی درون محیط این باشگاه و تیم حضور داشته باشید. 

1873778

چیزی که دوست دارم به آن اشاره کنم این است که میلان از نظر دفاعی و هجومی بسیار بد عمل کرد. آنها گیج به نظر می‌رسیدند و هرگز تلاشی برای انجام پرس نکردند. آنها تیمی از هم پاشیده بودند. گاهی تصاویر تلویزیونی هم نمی‌توانست اولین و آخرین بازیکن را در خطوط این تیم نشان دهد... 

در چنین شرایطی چطور ممکن است نمایش خوبی داشت؟ هیچ اثری از یارگیری نبود و اینتر به هر شکلی که دوست داشت می‌توانست حرکت کند. گل دوم توسط میخیتاریان آینه‌ای از اقدام دفاعی اشتباه میلان بود. چطور ممکن است بدون هیچ مقاومتی به حریف اجازه داد که وارد محوطه جریمه شود؟ آنها بسیار بی‌تجربه عمل کردند. 

اینتر که شایسته این پیروزی بود نشان داد که از نظر فیزیکی و روحی کاملا روی توپ متمرکز است. این پیروزی قطعا به تمام این تیم کمک خواهد کرد که بیش از پیش به توانایی‌هایشان باور داشته باشند. تیم سیمونه اینزاگی منسجم و بابرنامه بود و توانست نهایت استفاده را از اشتباهات حریف ببرد و در هر دو زمینه هجومی و دفاعی خوب عمل کرد.»