به گزارش "ورزش سه"، چارلی هالند کم سن وسال را می‌شد امروز در زمین تمرین چلسی دید که کنار ژوائو فلیکس، تیاگو سیلوا و رحیم استرلینگ مشغول تمرین است. هالند که همین چند هفته پیش با تیم زیر 14 ساله‌های چلسی جام برده، امروز در کنار بازیکنانی مثل میخایلو مدریک 88 میلیون پوندی به دستورات لمپارد عمل کرد.

فرانک لمپارد به جوانان اهمیت زیادی می‌دهد و در دوره اول مربیگریش در چلسی به بازیکنانی مثل میسون ماونت، ریس جیمز، تامی آبراهام و فیکایو توموری فرصت درخشش در تیم اصلی را داد.

به نظر می‌رسد لمپارد بازی هالند را به شدت می‌ستاید که این قدر به او اعتماد کرده و او را به تمرین تیم بزرگسالان برده است. البته دعوت از بازیکنان تیم‌های پایه برای تمرین در کنار بازیکنان اصلی، اتفاق مرسومی است ولی معمولا این فرآیند درباره بازیکنان تیم زیر 21 سال و یا زیر 18 سال صدق می‌کند ولی این بار یک بازیکن زیر 14 ساله‌ها فرصت پیدا کرد تا در کنار ستاره‌های لیگ قهرمانان و جام جهانی تمرین کند.

1874094

البته با توجه به اینکه چلسی چیز خاصی برای از دست دادن ندارد، اگر هالند در بازی تیم هم به میدان رفت، نباید تعجب کرد. آبی‌پوشان فصل فاجعه‌باری داشته‌اند و نه امیدی برای کسب سهمیه اروپا دارند و نه خطر سقوط تهدیدشان می‌کند.

لمپارد بعد از شش شکست پیاپی همراه با تیم، این هفته برابر بورنموث پیروز شد و شنبه هم باید مقابل ناتینگهام فارست پایین جدولی به میدان برود.