به گزارش "ورزش سه"، مقطع حساسی برای لیگ یک فرانسه فرا رسیده و به همین دلیل آنها امیدوارند وستهم انگلیس در نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا بتواند بر آلکمار هلند غلبه کند. بازی رفت دو تیم امشب در لندن برگزار می‌شود.

وستهم در حالی آماده رویارویی با آلکمار می‌شود که فرانسوی‌ها سخت طرفدار این تیم شده‌اند و خیلی از هواداران فوتبال در فرانسه با نگرانی نتیجه این دیدار را دنبال می‌کنند.

فرانسه هم اکنون در رده‌بندی لیگ‌های اروپا در رتبه پنجم ایستاده، اما موقعیتش توسط هلند به خطر افتاده و هلندی‌ها در رده‌بندی یوفا با تنها 1/264 امتیاز کمتر در رده ششم هستند.

1874078

در حالی که تمام تیم‌های فرانسوی از رقابت‌های اروپایی حذف شده‌اند، هلند آلکمار را در نیمه نهایی لیگ کنفرانس دارد و اگر این تیم در سه مسابقه باقی‌مانده در تورنمنت (دو تا در نیمه نهایی و یکی در فینال) بدون رسیدن به ضربات پنالتی برنده شود، هلند در رده‌بندی یوفا از فرانسه پیشی می‌گیرد.

تبعات این اتفاق برای فرانسوی‌ها زیاد خواهد بود، چرا که در فرم جدید لیگ قهرمانان که از 2024-25 برگزار خواهد شد، تعداد تیم‌های فرانسوی حاضر در لیگ قهرمانان کاهش خواهد یافت و سهمیه آنها به هلند خواهد رسید.