به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در خانه به مصاف استقلال تهران خواهد رفت. دیداری پراهمیت برای هر دو تیم که نقش مهمی در تعیین تیم رده چهارم جدول نیز خواهد داشت.

ویدئو: 300367

محمد ربیعی، سرمربی نارنجی پوشان، در نشست خبری پیش از مسابقه حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. ربیعی در ابتدا در خصوص بازی گفت: "حضور استقلال را خیرمقدم می‌گویم و برای مجموعه این تیم و هوادارانش که همیشه برای من محترم هستند، آرزوی موفقیت می‌کنم. فکر می‌کنم هر دو تیم انگیزه‌های خود را برای این بازی دارند و ما هم از لحاظ فنی بعد از بازی با ملوان سعی کردیم ریکاوری کنیم و تا حدودی خودمان را از نظر ذهنی آماده کردیم و فکر می‌کنم روند بازی تماشاگرپسند باشد و دو تیم پایبند به اصول دفاعی و تهاجمی هستند و هر دو تیم به دنبال ارائه کیفیت بالا خواهند بود. برای بازیکنان نیز در انتهای بازی فردا آرزوی سلامتی دارم."

نکته جالب توجه این نشست، صحبت‌های یکی از خبرنگاران بود. جایی که او از محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان به نمایندگی از اصحاب رسانه این شهر، خواهش می‌کند که صحبتی در مورد خداحافظی از این تیم در پایان فصل نکند، چرا که این تیم در آستانه کسب سهمیه آسیایی قرار دارد و از او خواست که در این تیم و شهر بماند. ربیعی نیز در در پاسخ به او گفت: "شما عزیز هستید. از مردم و اهالی رسانه تشکر می‌کنم. شما فرمودید، ما باید تمرکزمان کامل باشد. این را همیشه گفتم و هروقت صحبت کردم دیدید که چند برابر گذشته برای مجموعه تلاش کردم. هم من و هم تیم و بازیکنان این طور بودند. به شرایط واقف هستیم. تمرکز ما باید روی تیم باشد و مسابقات باقی مانده."

1874114

سرمربی مس در پاسخ به این سوال که بازیکنان غایب او در بازی فردا برابر استقلال کدام هستند، گفت: "ما در بازی با ملوان پنج بازیکن را نداشتیم. از آن پنج بازیکن، آقای شیمبا و فرشید باقری را در بازی فردا داریم. آقای رامتین سلیمان زاده را برای بازی فردا به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت."