به گزارش "ورزش سه"، ژیرو سه سال و نیم در چلسی حضور داشت و در طول این مدت رابطه خوبی با بسیاری از بازیکنان این تیم پیدا کرد. 

او در سال 2021 راهی میلان شد و از آن زمان در ترکیب این تیم هم نمایش درخشانی داشته و موفق شده در طول دو فصل 27 گل برای آنها به ثمر برساند و در صعودشان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان این فصل هم نقش داشته باشد. 

شایعات بسیاری درباره تغییرات گسترده اعمال شده در چلسی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو مطرح شده و گفته می‌شود که بسیاری از بازیکنان به فروش خواهند رسید و پولیشیچ هم به احتمال زیادی یکی از آنها خواهد بود. 

1805414

او در پاسخ به سوالی درباره هم تیمی شدن دوباره با این بازیکن گفت:« من فکر می‌کنم همه از این موضوع استقبال کنند و دوست دارم او به میلان بیاید. پولیشیچ نام بزرگی در اروپاست، بنابراین می‌تواند بسیار به میلان کمک کند. او از آن سبک بازیکنانی است که توانایی بسیاری دارند و از استعداد خوبی بهره می‌برند. 

او پسری سرزنده است که همیشه لبخند بر لب دارد و ما با هم بسیار می‌خندیدیم. درک متقابل ما از هم در زمین هم واقعا خوب بود. او کمی شبیه به ادن هازارد بود، هرچند من کمتر با کریستین بازی کردم. ما می‌دانستیم که چطور باید همدیگر را در زمین بازی پیدا کنیم.»