به گزارش "ورزش سه"، تیم وستهم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف تیم آلکمار هلند رفت و با نتیجه 2-1 به پیروزی دست یافت.
در این دیدار برای تیم میزبان سعید بن‎‌رحمه و میکائیل آنتونیو گلزنی کردند و تک گل نماینده هلند را هم تیجانی ریندرز به ثمر رساند. وستهم در این بازی ابتدا عقب افتاد و سپس با دو گل حریفش را از پیش رو برداشت.
چکش‌ها در لیگ برتر انگلیس وضعیت مناسبی ندارند و رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند. اما با این پیروزی به بازی برگشت امیدوار هستند و شانس صعود به فینال را پررنگ کرده‌اند. روزنامه‌های معتبر انگلیس امروز اغلب به پیروزی وستهم در بازی خانگی پرداخته‌اند:

1874295

"آنتونیو چکش‌ها را در مسیر فینال نگه داشت" را روزنامه گاردین برای اشاره به گل مهم مهاجم وستهم استفاده کرده است.

1874296

نقل و انتقالات منچستریونایتد سوژه امروز استار اسپورت است. این روزنامه خبر می‎‌دهد درحالی‌که وضعیت هری کین مشخص نیست، ویکتور اوسیمن به عنوان گزینه اریک تن‌هاخ برای تقویت خط حمله شیاطین سرخ در نظر گرفته شده است.

1874297

دیلی اکسپرس آنتونیو را به یک "نمایش خیره‌کننده آنتونیو" تشبیه کرده که به دلیل گلزنی‌اش مورد تشویق ویژه طرفداران وستهم قرار گرفت.
همچنین در پایین صفحه  تیتر "ببین چه کسی برمی‌گردد" با استفاده از نام روملو لوکاکو نقش بسته که به بازگشت این بازیکن به چلسی در پایان فصل اشاره دارد.

1874298

میرر اسپورت پیروزی وستهام را با تیتر "کامبک شگفت‌انگیز چکش‌های خوشحال" بازتاب داده و در پایین صفحه هم به وضعیت هری کین اشاره کرده است. تیتر "سیلی قرمز هری" توضیح می‌دهد که منچستریونایتد به دلیل وضعیت نامعلوم این بازیکن به سراغ مهاجم ناپولی رفته است.

1874299

دیلی میل شادی پس از گل آنتونیو را منتشر کرده و بالای صفحه تیتر "Ant and Decked" را چاپ کرده تا به گلزنی این بازیکن برای کامبک دیدنی در لحظات پایانی مسابقه با آلکمار بپردازد. Ant and Dec نام یک برنامه تلویزیونی معروف در بریتانیاست.