به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرانجام اولین بردش را به عنوان مربی موقت چلسی به دست آورد و آبی‌ها بعد از شش باخت پی در پی، توانستند بورنموث را 3 بر یک شکست دهند. حالا برای لمپارد و بازیکنانش مهم است که از این برد یک سکوی پرتاب بسازند و با موفقیت در چهار بازی باقیمانده، احترام بیشتری برای چلسی بخرند؛ علاوه بر این، چلسی می‌تواند روی سرنوشت بقیه تیمها نیز تاثیر بگذارد. برای نمونه، با شکست دادن ناتینگهام فارست، می‌تواند به بقای اورتون و دیگر تیمها کمک کند. 
لمپارد در نشست خبری تیمش گفت:


وضعیت بن چیلول
آماده نیست. داستان ریس جیمز و میسون ماونت هم همین است. برایش (چیلول) متاسفم. جای بازیکنان بزرگی در تیم خالی است. بن، میسون و ریس بازیکنان بین‌المللی بزرگی هستند.

آینده انگولو کانته
این وضعیت را درک نمی‌کنم. در تک تک بازیهایی که برای ما به زمین رفته، در سطح خودش بوده. او دارایی بزرگی برای این باشگاه است.

1874402

تاثیر چلسی روی کورس قهرمانی و وضعیت سقوط تیم‌ها
آینده اورتون در دستان خودش است و من دوره واقعا لذتبخشی در آنجا داشتم. به عنوان مربی چلسی به من ربطی ندارد.

خبر جدید درباره آینده خودت
خبر جدیدی نیست.

تغییر حال و هوای تیم در این هفته
نباید با یک برد از خود بیخود شویم ولی فکر می‌کنم در فوتبال این اتفاق می‌تواند بیفتد. حالا یک بازی دیگر در لیگ برتر جلوی تیمی که برای جانش مبارزه می‌کند، داریم.

تیم چه چیزی کم داشته؟
وقتی از فرصت‌ها استفاده کنی، می‌بری. ما جلوی بورنموث ضربه آخر را خوب زدیم. اگر از پس این کار برنیایی، خیلی سخت است که به نیمه بالایی جدول برسی. عملکرد تیم خوب بود ولی دقیقا جایی که می‌خواهیم باشیم، نیستیم.

ناتینگهام فارست
آزمون بزرگی است. باید با احترام کامل به آنها بازی کنیم و آنها را دست کم‌ نگیریم. آنها سبک بازی موثری دارند. روی ضربات آزاد خیلی خطرناک هستند و بر سر همه توپها می‌جنگند.

بازی در خانه
فرم تیم خیلی عالی نبوده و این می‌تواند بازیکنان و هواداران را کمی عصبی کند.

حضور لوییس هال در جام جهانی زیر بیست ساله‌های 2023
از دید ما منطقی نیست، داشتن این قدرت که بازیکنان‌مان را حفظ کنیم، مهم است.