به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی که با نتیجه 1-1 به پایان رسید، بالاتر از سطح انتظارات کار کرد: او سایه ارلینگ هالند در تمام طول بازی بود. تانک نروژی در اولین بازی رسمی خود مقابل رئال مادرید و با زدن 51 گل در این فصل، تحت تاثیر ابهت برنابئو و البته اسیر یارگیری رودیگر بود.

1873527

سه روز پس از بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش‌ها در مورد دوئل رودیگر و هالند همچنان ادامه دارد. ریو فردیناند، مدافع میانی سابق منچستریونایتد، در ستایش از رودیگر به بی تی اسپورتس گفت: «نمایش رودیگر در عین حال عالی و هوشمندانه بود و بسیار لذت بردم. فکر می‌کنم باید مقابل هالند خیلی پرفشار و تهاجمی بازی کرد. آنها نتوانستند او را به طور کامل از بازی حذف کنند، اما این بهترین دفاعی بود که من از یک مدافع میانی مقابل هالند دیده‌ام.»

1873520

او تنها کسی نبود که در مورد این دوئل صحبت کرد. لسکات، بازیکن سابق منچسترسیتی، نیز از اینکه چگونه مدافع آلمانی موفق شد مهاجم نروژی را از بازی خارج کند، شگفت زده شده است: «شما باید مهارت و قدرت کافی داشته باشید تا بتوانید هالند را متوقف کنید. قبلاً بازیکنان دیگری را دیده بودیم که سعی کردند با او تهاجمی رفتار کنند، اما نتوانستند جلوی هالند را بگیرند. از طرف دیگر رودیگر او را کاملاً منزوی کرده بود.»