به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند تابستان گذشته با قراردادی 60 میلیون یورویی از دورتموند به منچسترسیتی پیوست ولی درخشش او در فصل جاری با پیراهن سیتی باعث شده ارزش او حالا به مراتب بیشتر از مبلغی باشد که باشگاه انگلیسی برای خرید او پرداخته بود.

این ستاره نروژی 22ساله تا اینجا برای سیتی 47 بازی انجام داده و آمار گلزنی خیره‌کننده‌ای داشته است: 51 گل زده. او اخیرا رکورد بیشترین گلزنی در یک فصل لیگ برتر را شکست و در جریان پیروزی 3-0 تیمش مقابل وستهم سی و پنجمین گل فصل خود در این لیگ را به ثمر رساند.

1874477

رصدخانه فوتبال CIES امروز فهرست باارزش‌ترین فوتبالیست‌های دنیا را اعلام کرد. این فهرست با بررسی داده‌های بیش از 1000 باشگاه در سراسر دنیا در 74 لیگ به دست آمده است. بر اساس این بررسی ارلینگ هالند در کنار وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، مشترکا باارزش‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا هستند و ارزش تقریبی آنها 200 میلیون یورو تخمین زده شده است.

در کنار آمار خیره‌کننده ارلینگ هالند یکی از عواملی که باعث شده او در صدر این فهرست قرار بگیرد قرارداد چهار ساله‌اش با منچسترسیتی است.

چهار ستاره دیگر مشترکا در رتبه دوم فهرست قرار گرفته و هالند و وینیسیوس را تعقیب می‌کنند. این چهار نفر عبارتند از جود بلینگام از بوروسیا دورتموند، کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، پدری از بارسلونا و جمال موسیالا از بایرن مونیخ. ارزش این چهار ستاره 150 میلیون یورو تخمین زده شده است.

1874478

جالب اینجا است که هالند و وینیسیوس این هفته چهارشنبه در دور رفت نیمه‌هایی چمپیونزلیگ با تیم‌هایشان مقابل هم قرار گرفتند. دیداری که با تساوی 1-1 به پایان رسید. گل رئال مادرید توسط وینیسیوس زده شد ولی هالند در نقطه مقابل نتوانست به گل برسد. این دو هفته آینده در برگشت این مرحله بار دیگر مقابل هم قرار خواهند گرفت.