سرخیو بوسکتس نمی‌خواهد در آینده مقابل بارسلونا قرار گیرد و پس از بارسا احتمالا در قاره دیگری به فوتبالش ادامه می‌دهد

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، انتقال فرانک کسیه به بارسلونا را تایید کرد.

طرفداری | سرخیو بوسکتس، هافبک 33 ساله باشگاه بارسلونا در مصاحبه با RAC1، درباره همکاری خوب با ژاوی، لزوم جذب یک ستاره در خط حمله، برنامه‌هایش پس از ترک بارسلونا و علاقه‌اش برای بازگشت مسی صحبت کرد. بوسکتس در ابتدا درباره خوش‌شانسی رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی اخیر صحبت کرد:

اوضاع طی سال‌های اخیر خوب پیش نرفت و سرمربیانی با ایده‌های متفاوت از بارسلونا به تیم آمدند اما ژاوی ادامه دهنده راه گواردیولا و انریکه است. ژاوی به ما اعتماد به نفس می‌دهد. روزهای اول حضور ژاوی سخت بود چون بازیکنان ایده‌ای از شیوه کار او نداشتند. حالا مدتی طولانی است که به تیمی منسجم تبدیل شده‌ایم. حالا کم‌کم همه چیز بهتر می‌شود. در ال‌کلاسیکو، از دقیقه 20 تا 70 کاملا برتر از حریف بودیم و می‌توانستیم دو، سه یا چهار گل بیش‌تر به رئال مادرید بزنیم. آن‌ها خوش‌شانس بودند و ما بدشانس. 

بوسکتس در ادامه در خصوص شرایط این فصل بارسلونا و لزوم جذب یک مهاجم مدرن صحبت کرد: 

در این فصل به فتح لیگ اروپا نزدیک‌تر هستیم تا لالیگا. برای قهرمانی در لالیگا، باید منتظر باشیم رئال مادرید امتیازات زیادی از دست بدهد و سرنوشت قهرمانی در دست ما نیست. با این حال تا پایان فصل لالیگا تلاش خواهیم کرد. اگر شرایط مالی اجازه بدهد، باید در خط حمله یک ستاره به تیم اضافه کنیم. به بازیکنی نیاز داریم که بتواند در جلوی زمین، تفاوت‌ها را رقم بزند. دوست دارم لیونل مسی به بارسلونا برگردد اما این امر خیلی سخت است چون او با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. 

هافبک باتجربه بارسلونا، برنامه‌هایش درباره آینده خود را به پس از جام جهانی 2022 موکول کرده است: 

 پایان فوتبال؟ باید گام به گام پیش بروم. الان 33 ساله‌ام و پس از جام جهانی درباره آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت. وقتی قراردادم با بارسلونا تمام شود، شاید وقت جدایی‌ام از باشگاه فرارسیده باشد. نمی‌توانم مقابل بارسلونا قرار گیرم و از این رو تیم بعدی‌ام اروپایی نخواهد بود. برای روبه‌رو نشدن با بارسلونا، باید به قاره دیگری بروم. وقتی فوتبالم تمام شود، برای گرفتن مدرک مربی‌گری اقدام خواهم کرد. از سرمربیانی که داشته‌ام، چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. 

بوسکتس انتقال فرانک کسیه به بارسلونا را نیز تایید کرد: 

فرانک کسیه؟ ژاوی بازی او را دیده و با جذبش موافقت کرده است. خوشحالم بارسلونا بازیکنانی جذب می‌کند که خودشان می‌خواهند به این تیم بیایند. کسیه بازیکنی قوی است و به تیم ما کمک خواهد کرد. توصیه به گاوی و آرائوخو؟ هر کسی که بارسلونا را ترک کند، در نهایت پشیمان خواهد شد.