به گزارش "ورزش سه"، مدافع برزیلی چلسی چند ماه پیش قرارداد خود را تا سال 2024 تمدید کرد. با این حال تیاگو سیلوا به تازگی فاش کرد که می خواهد در فلومیننزه با فوتبال خداحافظی کند. تلگراف در گزارشی مدعی شد که آبی‌ها مانع از جدایی و بازگشت کاپیتان برزیل نخواهند شد.

نام تیاگو سیلوا در لیست فروش تابستانی چلسی دیده نمی شود اما این باشگاه به احترام سال های درخشان او و البته پایان انتقال قرضی لوی کولویل به برایتون می خواهد با جدایی این بازیکن در پایان فصل جاری موافقت کند.
1874644
ماریو بیتنکور، رئیس باشگاه فلومیننزه پیش از این مذاکراتی با مدافع 38 ساله برزیلی داشته است. سیلوا از سال 2006 تا 2009 در فلومیننزه حضور داشت و پس از درخشش در این تیم به میلان پیوست و در ادامه ماجراجویی های خود در اروپا راهی پاری‌سن‌ژرمن بود. 

مقصد نهایی کاپیتان برزیل لیگ برتر و باشگاه چلسی بود. او سال 2020 به جمع آبی ها پیوست و بعد از 3 سال حضور در استمفوردبریچ می خواهد فوتبال خود را در خانه به پایان برساند.

تیاگو سیلوا در این فصل از لیگ برتر 24 بار برای چلسی بازی کرده است. او احتمالا در بازی فردا مقابل ناتینگهام فارست نیز در ترکیب اصلی تیم فرانک لمپارد قرار بگیرد.

1874646