به گزارش “ورزش سه” صنعت نفت برای ماندن در لیگ برتر مهم‌تر از کسب نتایج مثبت، به حمایت جانانه طرفدارانش احتیاج داشت. آنها بازی را عالی آغاز کردند اما بعد از به ثمر رساندن گل زودهنگام، در همان اول بازی ده نفره شدند و اگر حمایت تماشاچی نبود شاید به ذوب آهن سرسخت بازی را واگذار می‎‌کردند. 

پیش از این نفتی‌ها با حضور همین تماشاگران، توانستند به دو‌ برد طلایی مقابل مس کرمان و نساجی مازندران دست پیدا کنند و نباختن در بازی امروز باتوجه به تساوی مس در انزلی خیلی هم بد نبود. 

1874667

هواداران صنعت نفت در شهری که به تک رنگی معروف است، استادیوم تختی آبادان‌ را برای جدال با شاگردان مهدی تارتار پر کرده و با حمایتی ویژه، جو‌ را کاملا به نفع تیم مورد علاقه خود تغییر دادند. نکته جالب توجه این است که در بین طرفداران نفتی، چند هوادار نیز با پیراهن و پرچم فولاد حاضر بودند و به تشویق دیگر نماینده خوزستان پرداختند.

با این حال طرفداران صنعت نفت علی‌رغم کسب نتیجه تساوی، امیدوار به جمع آوری امتیاز لازم مقابل گل‌گهر در هفته پایانی برای ماندن در لیگ هستند. موضوعی که آن‌‌ها را با انگیزه و البته امید فراوان به سیرجان می‌فرستد و در نهایت باید دید چه سرنوشتی رخ می‌دهد.

1874665

عکسها: شهرام آقاجری