اگر کهکشانی‌ها بلیت فینال استانبول را می‌خواهند، باید از یک آزمون سخت دفاعی در اتحاد سربلند بیرون بیایند.

کارلو آنچلوتی می‌خواهد نهایت قدرت دفاعی تیمش را برای جدال سرنوشت‌ساز با منچسترسیتی به کار گیرد.

طرفداری | به گزارش ال‌کانفیدلشیال، رئال مادرید هفته گذشته در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی با نتیجه 1-1 به تساوی رسید تا جدال دو تیم در اتحاد، تکلیف تیم صعودکننده به دیدار پایانی را مشخص کند. با وجود غیبت ادر میلیتائو، مدافع برزیلی کهکشانی‌ها در بازی رفت به دلیل محرومیت، خط دفاعی رئال مادرید، خصوصاً آنتونیو رودیگر و داوید آلابا عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشتند و در خنثی کردن اکثر حملات تیم پپ گواردیولا موفق بودند؛ رودیگر به خوبی ارلینگ هالند، تأثیرگذارترین بازیکن این فصل لیگ‌های معتبر اروپایی را مهار کرده بود و مجال انجام دادن کار خاصی را به این غول نروژی نداد.

حال یک آزمون دفاعی بسیار سخت دیگر پیش روی کارلو آنچلوتی و مدافعینش در بازی برگشت در خانه منچسترسیتی خواهد بود؛ مادریدی‌ها باید استحکام خط دفاعی خود را مقابل تیمی که در 5 بازی خانگی این فصل خود در لیگ قهرمانان اروپا 20 گل به ثمر رسانده است، به بالاترین حد ممکن برسانند. از این رو کارلو آنچلوتی، سرمربی لوس‌بلانکوس قصد دارد تا به طور همزمان از ادر میلیتائو، داوید آلابا و آنتونیو رودیگر در بازی مقابل منچسترسیتی استفاده کند. رودیگر به عنوان مأمور مهار هالند و میلیتائو، مدافعین مرکزی آنچلوتی خواهند بود و آلابا در پست مدافع چپ حضور خواهد داشت. در این راستا، ادواردو کاماوینگا که فرمی فوق‌العاده را سپری می‌کند به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته خواهد شد. رودریگوی برزیلی که همواره ثابت کرده است به عنوان یار تعویضی نیز اسلحه پنهان آنچلوتی است، کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و بدین ترتیب آرایش تیمی رئال مادرید در بازی برگشت از 3-3-4 به 2-4-4 متغیر خواهد بود.

ترکیب احتمالی رئال مادرید در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی

  • رئال مادرید (2-4-4): کورتوا | آلابا، رودیگر، میلیتائو، کارواخال | کاماوینگا، کروس، مودریچ، والورده | وینیسیوس، بنزما

 بی‌شک تقابل چهارشنبه این دو تیم یکی از پیچیده‌ترین جدال‌های فصول اخیر لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و باید دید کدام تیم از این جنگ تمام‌عیار تاکتیکی سربلند بیرون خواهد آمد؛ آیا بازهم اتحاد به کمک منچسترسیتی خواهد آمد یا ارتش پادشاه از تاج‌وتخت به خوبی دفاع خواهد کرد؟

  • وقتی جنگجویان مادرید دست و پای وایکینگ را بستند
  • نکاتی که منچسترسیتی را امیدوار به پیروزی مقابل رئال مادرید در اتحاد می‌کند