به گزارش "ورزش سه"، شکست لبنان برابر تیم ملی ایران در روزی که این تیم بازی ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت و بازیکنان لبنانی قادر به نشان دادن توانایی های خود در برابر قدرت بالای تیم اسکوچیچ نبودند، باعث انتقادات رسانه های لبنانی از سبک بازی این تیم شد.

وب سایت elmaestrosport پس از شکست لبنان، به انتقاد از انتخاب ایوان هاسک برای تیم ملی این کشور پرداخت و نوشت: پروسه استخدام ایوان هاسک سرمربی اهل جمهوری چک برای تیم ملی لبنان گام موفقی نبوده و هزینه ای بیهوده است.

این وب سایت به نتایج و عملکرد تیم ملی لبنان در مسابقات مقدماتی جام جهانی اشاره کرد که لبنان در رده آخر گروه قرار گرفت و نوشت اگر مربی داخلی به جای هاسک بود، در جدول رده بندی رتبه ای بدتر از رتبه آخر جدول به دست نمی آورد که البته این خود بدترین جایگاه برای لبنان است.

رسانه لبنانی ادامه داد: شاید ایوان هاسک با عملکرد و سطح فنی قوی‌تر، بهتر و قانع‌کننده‌تر می توانست جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهد، اما از آنجایی که در کشور ما همه چیز شکننده است، صدای ناکامی تیم و مربی محدود شد.

این وب سایت در پایان نوشت: اتفاقی که از روند قرارداد با هاسک افتاد فقط هدر دادن پول بود و او هیچ بار فنی به تیم لبنان اضافه نکرد. اگر این وظیفه به هر مربی لبنانی دیگری محول می شد چه می شد؟ ما می توانستیم همه آن پول هنگفتی را که بابت قرارداد با هاسک پرداخت شد را پس انداز کنیم.