به گزارش "ورزش سه"، قرارداد قرضی لوکاکو با باشگاه اینتر در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او آماده است تا برای مشخص شدن شرایطش به لندن برگردد. 

فرانک لمپارد تا پایان فصل جاری هدایت چلسی را برعهده خواهد داشت اما مدیران این باشگاه با پوچتینو برای حضور روی نیمکت این تیم به توافق رسیده‌اند و این خبر به زودی به صورت رسمی هم اعلام خواهد شد. 

حالا ESPN خبر داده که لوکاکو قرار است مذاکراتی را با این مربی آرژانتینی انجام دهد تا از نظر او نسبت به خودش و شرایطی که برایش در ترکیب پر مهره چلسی در فصل آینده در نظر گرفته مطلع شود و بتواند بهتر برای آینده تصمیم بگیرد. 

1872105

این بازیکن بلژیکی همچنان مشتاق ادامه حضور در ایتالیاست اما بسیاری از منابع خبری پیش از این مدعی شده بودند که باشگاه اینتر به هیچ وجه تصمیمی برای ادامه این همکاری و دائمی کردن قرارداد او در فصل آینده ندارد.

لوکاکو نتوانست پس از بازگشتش به سن سیرو درخشش سابق را تکرار کند و مصدومیت‌های متوالی شرایط را برای او سخت کرد. هرچند این بازیکن در چند هفته اخیر توانست با گلزنی برابر امپولی و رم شرایط را بهبود ببخشد اما مدیران نراتزوری قصد تمدید حضورش در این تیم را ندارند.